دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
رئیس شورای شهر نکا:
رئیس شورای شهر نکا با اشاره به اصرار بر طرح استعفا از سوی شهردار این شهر گفت: علیرغم عملکرد مثبت شهردار، با این استعفا موافقت و سرپرست شهرداری با اکثریت آرا انتخاب شد، امشب نیز عازم تهران هستیم تا صبح فردا طبق برنامه قبلی در جلسه مربوط به ایجاد زیرساخت‎های لازم برای شهر هوشمند در نکا شرکت کنیم.
شهردار نکا اصرار بر طرح استعفای خود داشت/ سرپرست شهرداری نکا با اکثریت آرا انتخاب شد/ برای تبدیل نکا به شهر هوشمند عازم تهران هستیم

حسین پویا امشب در گفتگوی اختصاصی با آوای خزر درباره علت استعفای شهردار نکا اظهار داشت: آقای میری در توضیحات کتبی، علت استعفای خود را مسائل شخصی و در توضیح شفاهی نیز علت کناره
گیری خود را عمل به توصیههای پزشکی با توجه به سابقه بیماری، اعلام کرد.

وی افزود: با اعلام استعفای شهردار نکا، مدتی این استعفا را نگه داشتیم تا شاید منصرف شود اما اصرار بر طرح استعفا در جلسه رسمی شورا از سوی او مطرح شد، لذا پس از مدتی طی جلسه فوق‌العاده، استعفای آقای میری مطرح شد و علیرغم عملکرد مثبت او، این درخواست مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

رئیس شورای شهر نکا گفت: براساس قوانین موجود، انتخاب سرپرست شهرداری در دستور کار قرار گرفت و آقای حسینجان محسنی با اکثریت آرا انتخاب و حکم مربوطه نیز صادر و به ایشان ابلاغ شد.

این مسئول بیان داشت: پیرو استعفای شهردار نکا، جلساتی را با پیمانکاران، مسئولان دوائر و ... برگزار کردیم تا انگیزه و اعتماد به ادامه کار داشته باشند و در نهایت با انتخاب سرپرست برای شهرداری که از نیروهای متعهد و مجرب است، مانند گذشته شاهد تعاملات سازنده در این شهر باشیم.

پویا در پاسخ به اینکه چه نمرهای را برای عملکرد شهردار سابق نکا در نظر گرفتهاید، گفت: هر مدیری در کار خود از سیاست‌گذاری و طراحی و برنامه‌ریزی گرفته تا اجرای پروژهها دارای نقاط ضعف و قوت است، در مجموع میتوانیم به آقای میری نمره الف بدهیم.

وی در بخش دیگری از گفتگو بیان داشت: نکا یکی از شهرهای پایلوت برای شهر هوشمند است، لذا طبق برنامه قبلی، امشب به اتفاق سرپرست شهرداری و تنی چند از اعضای شورای شهر نکا عازم تهران هستیم تا با حضور نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و مدیرکل ارتباطات مازندران در جلسه مربوطه که در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل میشود، شرکت کنیم.

رئیس شورای شهر نکا تصریح کرد: با تجهیز سیستمهای اداری به سامانه هوشمند، هم مراجعات افراد به ادارات کاهش یافته و هم کارها از طریق سامانه الکترونیکی و بین دستگاهی انجام میشود و مردم به یک اداره مراجعه می‌کنند و پاسخ میگیرند.

وی در پایان گفت: در شهر هوشمند، مردم برای کارهای اداری متحمل مشکلات ترافیکی و تحمیل هزینههای رفت و آمد نمیشوند.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
سلام عملکرد مهندس میری خوب بود .از زحمات بی دریغ شهردار ابزار تشکر باید کرد
گ
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
ضمن تقدیر از همه شهرداران بویژه مرحوم زنده یاد صادق خلیلی وزنده یاد نیازی که برای نکا زحمت کشیدند یکبار هم شده کار را بسپارند به دست نیروی جوان امید که شاهد تحولاتی باشیم
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
0
از دست دادن مهره بي نظيري مثل مهندس ميري كه دست خالي ، سالم و بي حاشيه داشت كار ميكرد و شهرو از اون وضعيت نكبت بار خارج ميكرد نمره منفي خيلي بزرگي براي بعضي از شما اعضاي شوراي شهر بوده ، آقاي باقري خانم جعفري مردم از اقدامات شما آگاهن و كارنامه شما رو ميدونن لطفا حواستون باشه تو انتخاب جايگزين آقاي مهندس ميري دقت كنين و يادتون نره اگه براي شهردار بعدي هم همين داستان پيش بياد ديگه مردم سكوت نمي كنن
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
ای بابا پس تکلیف این12میلیاردی که تو شهرداری نکا گم شده چی میشه؟؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار