دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
بسته خبری انتظامی مازندران/
در جدیدترین بسته خبری نیروی انتظامی مازندران انهدام باند سارقان خفت گير در بابل/ مرگ راننده کاميون در حادثه واژگوني خودرو در آمل/کشف 7 فقره انواع سرقت در ساري عنوان شد.

***انهدام باند سارقان، خفت گير در شهرستان بابل 


به گزارش آوای خزر،فرمانده انتظامی شهرستان"بابل" از شناسایی و دستگیری چهار متهم به خفت گیری و سرقت از زنان از اعضای باندی معروف به" فرفره" و کشف بیش از چهار فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "سید محسن جعفری" با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خفت گیری و سرقت از زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر که منجر به مصدومیت این زن و انتقال وی به بیمارستان شد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی رد جوانی 16 ساله را در این پرونده پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران با تعقیب ومراقبت از این فرد و انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این فرد با طرح دوستي و به بهانه تفريح با همکاری سه نفر از دوستان همکلاسی اش با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به خفت گیری و سرقت از زنان می کنند.

سرهنگ جعفری، افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی در عملیاتی هماهنگی و غافلگیرانه هر چهار متهم از اعضای باندی معروف به  "فرفره" را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و چهار فقره سرقت دیگر، اظهار داشتند، در کوچه های خلوت سطح شهر از موقعیت استفاده کرده و به زور نسبت به ربایش کیف و مدارک زنان اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، خاطر نشان كرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

سرهنگ جعفری با هشدار به خانواده ها، از آنان خواست: همواره مراقب فرزندان خود باشند و به رفتار های غیرعادی آنان و تغییر رفتارشان واکنش نشان داده و در انتخاب دوستان به آنان کمک کنند تا افراد ناباب را به عنوان دوست انتخاب نکنند.

***مرگ راننده کاميون در حادثه واژگوني خودرو در آمل

بر اثر واژگوني يک دستگاه خودرو کاميون در محور"هراز" شهرستان آمل، راننده کاميون به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان آمل در ساعت 55 دقيقه بامداد روز گذشته، مبني بر وقوع حادثه رانندگي در منطقه"چلاو" محور"هراز"، ماموران پاسگاه انتظامي چلاو سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

ماموران با حضو ر در محل حادثه، در بررسي هاي اوليه دريافتند، يک دستگاه کاميون ولوو به رانندگي فردي به نام "گرشاسب –م" به علت نامعلومي از مسير منحرف و واژگون که در اين حادثه راننده خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

***کشف 7 فقره انواع سرقت در شهرستان ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري ، از کشف هفت فقره انواع سرقت طي دو روز گذشته در اين شهرستان خبرداد و افزود: در اين ارتباط يک دستگاه خودرو سرقتي و مقاديري زيادي اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش آوای خزر، سرهنگ زيدالله کاظمي با اعلام اين خبر افزود: در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مقابله با جرائم، ماموران انتظامي اين فرماندهي، با انجام اقدامات اطلاعاتي وفني، انجام گشت هاي انتظامي هدفمند، موفق شدند، طي دو روز گذشته بيش از هفت فقره سرقت را کشف کنند.

وي تصريح کرد: ماموران با شناسايي و دستگيري متهمان به سرقت، يک دستگاه خودرو مسروقه را به همراه مقاديري اموال مسروقه سرقتي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري با اشاره به طرح برخورد با خرده فروشان موادمخدر از پاکسازي نقاط آلوده در سطح شهرستان در چندين مرحله عمليات خبر داد و افزود: در اين ارتباط 8 متهم به تهيه وتوزيع موادمخدر شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ کاظمي،خاطر نشان کرد: از متهمان بيش از چهار کيلوگرم انواع موادمخدر کشف شد ومتهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

 فرمانده انتظامي شهرستان ساري، با اشاره به نقش مردم در برقراري نظم و امنيت از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه مشکل و حوادث امنيتي، انتظامي و ترافيکي ، مراتب را سريعاً به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها