دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
استاندار مازندران:
استاندار مازندران با بيان اينكه توسعه صادرات از سياست‌هاي مهم اقتصاد مقاومتي است، گفت: توليد باید با نگاه صادراتي باشد و بايد ظرفيت توليد در مازندران احصاء شود.
ظرفیت تولید در مازندران احصا شود/ تولید باید با نگاه صادرات باشد

به گزارش آوای خزر از ساری، ربيع فلاح جلودار در جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي مازندران با بیان اينكه اقتصاد مقاومتي، يك برنامه مقطعي نيست، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي، راهبرد رهايي‌بخش اقتصاد كشور است و برنامهاي مهمتر از آن نداريم و مديران بايد در اين خصوص فعال‌تر عمل كنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن مازندران در شمار 6 استان برتر كشور در اقتصاد مقاومتي، افزود: دستگاههاي اجرايي بايد فعاليتهاي خود در اين راستا را جدي بگيرند و اقتصاد مقاومتي نبايد در حد يك كار اداري تلقي شود، چرا كه تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي آن قدر مهم است كه مقام معظم رهبري رأساَ مسايل آن را به صورت مستمر دنبال مي‌کند.


ظرفیت تولید در مازندران احصا شود/ تولید باید با نگاه صادرات باشد

رئيس ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهميت ايجاد تغيير در نحوه پخت نان و كيفيت آن، تأكيد كرد: بايد عزم جدي و پيگيري هدفمند و با برنامه در خصوص نيروي انساني، بهداشت، طبخ، كيفيت، وزن نان و نظارت دقيق بر مسايل مرتبط با پخت نان به عنوان يكي از محورهاي 54 گانه پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي در استان صورت بگيرد.

فلاح با بيان اينكه توسعه صادرات از سياستهاي مهم اقتصاد مقاومتي است و توليد باید با نگاه صادراتي باشد، خاطرنشان ساخت: بايد ظرفيت توليد در مازندران احصاء شود و بر اساس برنامه‌ريزي دقيق نسبت به افزايش توليد و صادرات اقدام شود.

استاندار مازندران با اعلام اينكه راه‌اندازي پنجره واحد يك گام مثبت و رو به جلو در روند سرمايه گذاري در استان بوده است، يادآور شد: فرآيند استعلامات در جاهايي كه لازم نيست به منظور سرعت بخشيدن به كار حذف شود و مديران از اختيارات استاني تفويض‌شده استفاده کنند.

وی بر ضرورت پيوست زيست‌محيطي براي پروژه‌هاي مختلف تأكيد كرد و افزود: اختيارات كامل و اظهار نظرها نبايد در يكجا متمركز شود و فرآيندهايي كه موجب كند شدن روند كار در اعطاي مجوز م‌ شود نیز باید كنار گذاشته شوند.

نماینده عالي دولت در مازندران ادامه داد: بايد به سرمايه‌گذاران احترام گذاشت و از اراده آنها براي سرمايه‌گذاري استقبال کرد.

در اين جلسه، رئيس سازمان برنامه و بودجه مازندران، گزارشي از آخرين اقدامات اين سازمان در حوزه سرشماري و ستاد اقتصاد مقاومتي را ارائه کرد.

ظرفیت تولید در مازندران احصا شود/ تولید باید با نگاه صادرات باشد

محمد نوربخش با اشاره به اينكه در سرشماري نفوس و مسكن مازندران، قريب به 92.1 درصد پيشرفت كار داشتیم، افزود: این میزان سه درصد بالاتر از نرم كشوري است.

وی در پایان گفت: 54 پروژه در برنامه اجرايي اقتصاد مقاومتي مازندران تعريف شده است و اين ستاد تاكنون 9 جلسه داشته است كه از اين تعداد 6 جلسه در حوزه كشاورزي، صنعت و گردشگري بوده است.

انتهای پیام/


ظرفیت تولید در مازندران احصا شود/ تولید باید با نگاه صادرات باشد
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها