دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد:
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 امروز( یکشنبه) هفتم آذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذرماه به مناسبت ایام تعطیلات 28 صفر خبر داد.
محدودیت های ترافیکی تعطیلات ایام 28 صفر در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش آوای خزر، سرهنگ محمدرضا خشرویان با اعلام این خبر، ضمن تسليت به مناسبت سالروز رحلت پيامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي و امام رضا (ع)، گفت: با توجه به پيش بيني حجم فزاينده سفر ها در روزهاي پاياني ماه صفر، به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد .

وی افزود: تردد موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر روز امروز (يکشنبه) هفتم اذرماه تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذرماه از محورهاي "كرج- چالوس"، "هراز" ، " فيروزكوه" و بالعكس ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ، تصریح کرد: تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت14 تا ساعت 23 امروز يکشنبه از "مرزن آباد" به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا ساعت 23 همان روز از كرج به سمت مرزن آباد به صورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد كليه تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع است و تردد كليه كاميون ها وكاميونت ها به استثناي حامل موادسوختي و فاسد شدني از ساعت12 تاساعت 24 امروز يکشنبه و همچنين از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای دوشنبه و پنج شنبه هشتم و یازدهم آذرماه و نيز از ساعت 6 صبح روز جمعه تا ساعت 6صبح روز شنبه 13 آذرماه از محور هراز ممنوع است.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در صورت وجود ترافيک با هماهنگي های قبلی، تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز چهارشنبه دهم آذرماه  از محور هراز ممنوع اعلام خواهد شد.

وی گفت: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 14 تا ساعت 23 روز جمعه از "رودهن" به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا ساعت 23 همان روز از" آب اسک" به سمت "تهران" به صورت يک طرفه انجام مي پذيرد.

سرهنگ خسرویان همچنین به محدودیت های ترافیکی در محور "فیروزکوه" اشاره کرد و افزود: تردد كليه تريلرها به استثناي حامل موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا ساعت 23 امروز يکشنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهاي دوشنبه، چهارشنبه و جمعه همین هفته  از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره 0112182934 به طور شبانه روز  آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.
انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها