دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد:
سرپرست پليس راه استان مازندران از اجراي محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 17آذرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 آذرماه خبر داد .
اجراي محدوديت هاي ترافيکي و بارش برف در محورهاي مواصلاتي مازندران

به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ "محمدرضا خسرويان" سرپرست پليس راه استان مازندران  گفت : به منظور ايجاد کشش و رواني عبور ومرور در روزهاي پاياني هفته از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد .

سرپرست پليس راه مازندران افزود : به همين منظور به غير از موتور سيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 17 آذر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20آذر ماه  از محورهاي کرج -چالوس ، فيروزکوه و هراز به غير از موتورسيکلت هاي امدادي ممنوع مي باشد .

سرهنگ خسرويان خاطر نشان کرد : در محور چالوس –کرج تردد انواع تريلر و کاميونت از اين محور ممنوع است ضمن اين که تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23روزجمعهازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از 15كيلومتري جنوب مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

خسرويان ، تصريح کرد : در محور هراز نيز تردد کليه تريلر ها  از اين محور هراز ممنوع مي باشد و تردد کليه کاميونها وکاميونت ها به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ازساعت 8صبح تا24 روزهاي چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه  مورخه هاي 19،18 و 19 آذر ماه از اين محور ممنوع مي باشد .

وي از اعمل محدوديتهاي ترافيکي در محور فيروزکوه نيز خبر داد وگفت : تردد کليه تريلر ها به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ازساعت 8صبح تا 23  روزهاي چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع مي باشد.

خسرويان ، همچنين با اشاره به وضعيت جوي استان در روزهاي پاياني اين هفته و الزامي بودن به همراه داشتن زنجير چرخ براي خودروهاي حمل ونقل عمومي، گفت : بارش ها در ارتفاعات با بارش برف همراه است .

وي از رانندگان خواست : ضمن رعايت کامل مقررات راهنمايي ورانندگي خودروهاي خود را به زنجير چرخ و ساير تجهيزات زمستاني مجهز کنند .

 سرپرست پليس راه مازندران در خاتمه اظهار داشت : مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با شماره تلفن  2182934 با پيش شماره 011 بطور شبانه روز پاسخگوي وضعيت راههاي استان  مي باشد.
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار