دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
دبیر انجمن اسلامی معلمان مازندران:
دبیر انجمن اسلامی معلمان مازندران با اشاره به حق آزادی بیان و وجود رسانه‎آزاد به‌عنوان رکن هر نظام، بر ضرورت آزادی فرهنگیان دربند تأکید و تصریح کرد: آنها برای حق و حقوق فرهنگیان وارد میدان شدند و جز اینکه اعتلای نیروهای فرهنگی را می‎خواستند گناه دیگری ندارند.
زمینه آزادی فرهنگیان دربند فراهم شود/ یک حزب پُرطرفدار هستیم و نمی‎توانیم ساکت بنشینیم

به گزارش آوای خزر از ساری، مهدی احمدی فولادی پنج
شنبه شب در آیین انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان مازندران که در سالن همایش باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار داشت: این شورا همواره آگاهی‌بخشی به جامعه، دفاع از مظلومیت فرهنگیان را وظیفه خود می‌داند زیرا معتقدیم که بنیانگذارانی چون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر دارد.

وی افزود: انجمن اسلامی معلمان در طول این 37 سال، بیوقفه در هر ماه یک جلسه داشته که این روند در همه دولتها بوده و حتی در دوران خفقان دولت گذشته نیز انجمن اسلامی جلسات و روشنگریهای خود را داشت.

دبیر انجمن اسلامی معلمان مازندران بیان کرد: موضوع مهم این است که ما اصلاح‌طلبیم و اصلاحطلبی یک روش سیاسی و جزء لاینفک ویژگیهای عضویت در انجمن اسلامی معلمان است و بیش از آنکه این روش مد نظر باشد؛ منش اخلاقی مد نظر ماست و همواره نیز مسائل اخلاقی در اولویت کار ما قرار دارد.

احمدیفولادی با بیان اینکه انجمن اسلامی معلمان هم در انتخابات بعد از انقلاب و هم در عرصه سیاسی پس از انقلاب محور اصلی بوده است، تصریح کرد: این انجمن به‌عنوان یکی از احزاب اصلی حضور پررنگ در عرصههای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور داشت و بیتردید مهمترین نقش را فرهنگیان ایفا کردند و انجمن اسلامی معلمان نیز پیشتار این عرصه بوده است.

وی با اشاره به ارکان هر نظام در جهان که مهمترین آن قانون است، افزود: به عنوان اعضای انجمن اسلامی معلمان در تمامی انتخابات حضور داشتیم و مرّ قانون را رعایت کردیم، اما یک حزب پُرطرفدار هستیم و نمی‌توانیم گوشهای بنشینیم و ساکت باشیم.

دبیر انجمن اسلامی معلمان مازندران با اشاره به حق آزادی بیان و وجود رسانهآزاد به‌عنوان رکن هر نظام، بر ضرورت آزادی فرهنگیان دربند تأکید و تصریح کرد: آنها برای حق و حقوق فرهنگیان وارد میدان شدند و جز اینکه اعتلای نیروهای فرهنگی را میخواستند گناه دیگری ندارند.

این مسئول از نمایندگان مجلس خواست که از حقوق فرهنگیان دفاع کرده و زمینه آزادی فرهنگیان دربند را مهیا کنند.

وی در پایان با بیان اینکه بیش از 2 هزار عضو در انجمن اسلامی معلمان مازندران فرم پُر کرده‌اند، گفت: 140 نفر عضو شورای مرکزی هستند و با حضور حدود 600 فرهنگی عضو انجمن انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار