دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
استاندار مازندران در جمع معلمان پژوهنده و پژوهشگران آموزش و پرورش:
استاندار مازندران در جمع معلمان پژوهنده این استان گفت: روحیه پرسشگري و نوجويي بايد از مدارس آغاز ‌شود و آموزش و پرورش مبداء هرگونه تحول و پيشرفت است.
آموزش و پرورش مبداء هرگونه تحول و پيشرفت است

به گزارش آوای خزر، استاندار مازندران در جمع معلمان پژوهنده و پژوهشگران آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگيان ساري مسير اصلي توسعه تحقيق و پژوهش را آموزش و پرورش دانست و گفت : روحیه پژوهشگری و نوجويي در معلمان و دانش آموزان بايد تقویت شود.

ربیع فلاح جلودار در همایش گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجليل از معلمان پژوهنده درباشگاه فرهنگیان ساری، اظهار داشت: آموزش و پرورش و معلمان بهترین قشرجامعه هستند که باید همواره مورد تجليل و كريم قرار گيرند.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت نخبگان و سرآمدان در پیشرفت جامعه، تصریح کرد:  پژوهش و تحقيق زمینه تولید علم را فراهم می‌کند و دانايي سرآمد همه خوبیها و ناداني سرآمد همه بديهاست .

نماینده عالي دولت در مازندران تاكيد كرد: بايد به سمت و سويي حركت كنيم كه پژوهش در هر سطح و فعاليتي حرف اول و آخر را بزند.

فلاح افزود: معلمان باید روحیه پژوهشگری را در مدارس تقوبت كنند و روحیه پرسشگري و نوجويي بايد از مدارس آغاز ‌شود و آموزش و پرورش مبداء هرگونه تحول و پيشرفت است.

وی با اشاره به وجود تعداد زياد دانش آموزان و دانشجويان و افراد تحصیلکرده در جامعه گفت: با تقويت كار دانش و فني و حرفه اي و توسعه كارآفريني زمينه اشتغال مناسب جوانان را فراهم كنيم.

استاندار مازندران تاكيد كرد : اگر برنامه هاي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش اجرايي و عملياتي شود پژوهش و تحقيق هم در جايگاه واقعي خود قرار خواهد گرفت .

فلاح ادامه داد : بايد به نيازهاي جامعه و فناوري توجه ويژه نمائيم و براي توسعه اخترعات ، ابتكارات بايد از مسير آموزش و پرورش آغاز كنيم .
ربيع فلاح تصريح نمود : معلمان پژوهنده با تحقيقات كاربردي و عملي به دنبال حل مشكلات هستند و تلاش بايد شود تا تحقيقات كاربردي سرلوحه فعاليتها قرار گيرد .

وي خواستار توجه ويژه نخبگان و معلمان پژوهنده به نيازهاي محلي و منطقه اي شد و گفت : زماني پژوهش مفيد و اثربخش خواهد بود كه به كارآفريني تبديل شود .

در اين مراسم از معلمان پژوهنده و پژوهشگران برتر آموزش و پرورش مازندران با اهداءلوح تقدير تجليل شد .

آموزش و پرورش مبداء هرگونه تحول و پيشرفت است

آموزش و پرورش مبداء هرگونه تحول و پيشرفت است

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار