دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
گزارش/ کارآفرینان برتر مازندران مطرح کردند
کارآفرینان برتر مازندران در سخنانی از عملکردها و تنگ‎نظری‎هایی گفتند که به برندکشی و تبدیل شهرکهای صنعتی به قبرستانی از سوله‎ها در مازندران انجامید، آنها رسیدن سود بانکی در حوزه تولید به 2 تا 3 درصد را از رویاهای کارآفرینان و تولیدکنندگان عنوان کردند.
به گزارش آوای خزر از ساری، یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران ظهر امروز با حضور استاندار مازندران و مسئولان مربوطه استانی در سالن همایش مدیریت برنامه‌ریزی استان با قدردانی از زحمات 8 کارآفرین برتر مازندران به کار خود پایان داد.
سه کارآفرین برتر نیز به نمایندگانی از سایر همکاران خود به بخشی از مشکلات حوزه تولید پرداختند.
در این جشنواره، مدیرعامل شرکت مازرون فوم سوادکوه شمالی و از کارآفرینان برتر مازندران در سالجاری با اشاره به محصولات این شرکت ازجمله ظروف یکبار مصرف ps، فوم پلی اتیلن و بلوک سقفی eps، اظهار داشت: شرکت مازرون فوم دارای گواهینامه دو ثبت اختراع است که هر کدام در حوزه زیست‎محیطی و سلامت نقش دارند.
محمدمهدی محمدی افزود: با توجه به اینکه 300 سال زمان می‎برد تا پلاستیک در طبیعت تجدیدپذیر شود اما مازرون فوم توانست که این میزان را تا 290 سال تعدیل دهد و به 10 سال برساند.
وی همچنین از تولید نوعی ظروف با خاصیت زیست‎تخریب پذیر فومی خبر داد که می‎تواند تا 180 گرم خونابه مرغ را جمع کند و تا 12 روز نیز گوشت مرغ را گرم نگهداری کند.
** تبدیل شهرکهای صنعتی به قبرستانی از سوله‌ها
این کارآفرین با بیان اینکه در دورانی به بهانه کشاورزی از صنعت در مازندران جا مانده‎ایم، گفت: در سایر استان‎ها با دلار 700 تومانی کارخانه زدند اما در مازندران زمانی آغاز کردیم که این میزان به 3 تا 5 برابر رسید و حتی نخبگان این استان مجبور شدند تا به استانهایی مانند سمنان و یزد و خراسان بروند.
مدیرعامل شرکت مازرون فوم با گلایه‎مندی از تمکین نکردن ادارات مالیات نسبت به معافیت‎های مالیاتی و عدم پاسخگویی مدیران در این موضوع، اظهار داشت: کارآفرینان به دلیل درگیر شدن در مشکلات در حال خودزنی هستند و شهرکهای صنعتی به قبرستانی از سوله‌ها تبدیل شده‎اند.
** برندکُشی و تنگ‎‎نظری در مازندران
مدیر شرکت سرای کیفیت‎اندیشان نوآور سیمرغ نیز در سخنانی با اشاره به استقرار مراکز رشد در دانشگاه‌ها و نرسیدن به نقطه قابل انتظار، گفت: این مراکز نباید در دانشگاه‎ها باشد و بهتر بود که جای خود را به کف بازار و اصناف می‎داد.
رضا خسروی با اشاره به ضمانت‎های بانکی و یانکه ضامنان درگیر مشکلات مختلف هستند، تصریح کرد: آنها با نیت حل گرفتاری دیگران ضامن می‎شوند اما اگر وام‎گیرنده بدهی خود را پرداخت نکند؛ ضامن را زندانی می‎کنند، حساب او مسدود می‎شود و آبروی او را می‎برند.
وی اظهار داشت: همواره قانون از فناوری عقب‎تر است و خوب بود که نمایندگان در این زمینه وارد عمل می‎شدند و قوانین حوزه فناوری را به‎روز می‎کردند.
این کارآفرین در پایان گفت: در مازندران تنگ‎نظری‎ها و بِرندکُشی‎های فراوانی داریم و همین است که نساجی مازندران را کُشتیم!
** رویای سود بانکی 2 تا 3 درصدی برای کارآفرینان
مدیرعامل شرکت کیافرین بابل نیز اظهار داشت: این شرکت در سال 55 تأسیس شد و ازجمله محصولات آن میتوان به تولید ضدیخ، ضدجوش، شیشه‎شوی، انواع مواد چربگیر و رسوبگیر اشاره کرد.
ایرج اعتماد امامی بیان کرد: شرکت کیافرین در امیرکلای بابل و در بین 5 روستا واقع شده است و از این حیث، بطور مرتب تولیداتی مانند انواع نهال، گلهای تزئینی، مرکبات و نظایر آن را در محوطه‎ای به اندازه 3 هکتار داریم.
وی عامل موفقیتهای خود را در اعتماد به همکاران، پرداخت بموقع مالیات، خدمات پس از فروش و مدیریت منابع مالی اعلام کرد و گفت: با تولیداتی که در بخش صنایع شیمیایی داریم، جایگزین تأمین‎کننده‎های خارجی شدیم.
این کارآفرین برتر مازندران در پایان با اشاره به سودهای بالای بانکی اظهار داشت: این سود برای صنعتگران و تولیدکنندگان باید 2 تا 3 درصد باشد و البته این موضوع برای ما یک رویاست!
انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار