دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
مدیرکل سیاسی امنیتی استاندار مازندران:
مدیرکل سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه آموزش باید براساس نیاز روز باشد، گفت: رشته‎های کار و دانش و فنی و حرفه‎ای بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
آموزش باید براساس نیاز روز باشد/ رشته‎های کاربردی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند

به گزارش آوای خزر از ساری، علیرضا یونسی رستمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: امروز هیچ جامعه‌ای با عقل خفته به جایی نرسیده و به وسیله شکوفایی عقول است که می‌توانند در کار خود موفق باشند.
وی با بیان اینکه فعالیت‎های آموزش و پرورش باید براساس نیاز امروز باشد زیرا براساس روند گذشته نمی‌تواند نیاز همه‎جانبه فعلی جامعه هدف را برطرف کند، افزود: توسعه و تعالی امری تصادفی نیست و بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان به آن دست یافت بلکه انسان‌های متعهد، خلاق و ابزارهای علمی می‌طلبد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت: سرعت دانش به نحوی سرسام‎آور در حال شتاب‎گیری است و برای شتاب‎بخشی در کار باید بازآموزی معلمان و والدین و همه شبکه‎هایی که مستقیم و غیر مستقیم در بخش فرهنگی دارند، صورت بگیرد.
این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش این استان با شتاب فزاینده‌ای به سمت ارتقای دانش، تربیت و مشارکت‎های مردمی و به ویژه در پروژه مهر پیش رفته است و جای قدردانی از دست‎اندرکاران آن دارد.
یونسی رستمی اظهار داشت: نگاه فرهنگیان در حوزه پرورشی نیز به اندازه حوزه آموزشی باید مورد توجه قرار بگیرد؛ روزگاری می‌بالیدیم که در بخش تربیتی و پرورشی نگاه خوبی ایجاد شده است اما امروز باید نقایص این حوزه کالبدشکافی شود و باید دانایی مبتنی بر شرع مقدس اسلام با برنامه‌ریزی پیش برود.
وی بیان کرد: دولت در بخش تربیت بدنی و سلامت و طرح ارتقای سلامت نیز با درایت وارد شد و بطور شفاف اعلام کرد که در جامعه دچار آسیب‌های متعددی ازجمله اعتیاد، طلاق، محلات آلوده، حاشیه‎نشین و فساد در برخی حوزه‎ها هستیم، لذا با برنامه‎ریزی و تدبیر به دنبال کنترل، کاهش و مقابله با این آسیب‎ها است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: حدود 510 مرکز کمپ ترک اعتیاد در مازندران راه‎اندازی شده که بخش اعظم آن را دولت پرداخت می‌کند، در حوزه طلاق نیز در 8 ماهه امسال 1.4 درصد کاهش طلاق داشتیم.
یونسی رستمی در پایان گفت: آموزش باید به سمت نیاز امروز حرکت کند به ویژه رشته‎های کار و دانش و فنی و حرفه‎ای بیشتر مورد توجه باشند و ارتقای کیفیت‎بخشی آموزشی نیز همواره مد نظر مجموعه آموزش و پرورش باشد.

آموزش باید براساس نیاز روز باشد/ رشته‎های کاربردی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند
انتهای پیام/ 1345
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار