دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر خبر داد
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر درباره آخرین وضعیت پروژه 870 واحدی مسکن مهر این شهرستان گفت: 620 واحد تکمیل شده و 450 خانوار ساکن شده‎اند، 140 خانوار هم در حال انجام مراحل واگذاری هستند.
تکمیل 620 واحد مسکن مهر در شهرک امام بهشهر/ ساخت تصفیه‌خانه شهرک امام بهشهر در مرحله مناقصه است

«مسیح ناصحی» صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار آوای خزر در بهشهر اظهار داشت: یکی از پروژه‎های مهم حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان، جاده بهشهر به زاغمرز به طول 15 کیلومتر است که پیمانکار مربوطه در حال انجام تعهدات خود است که بتواند تا پایان سال‎جاری پروژه را تکمیل کند و تحویل دهد با این توضیح که 12 کیلومتر از آن آسفالت شده و 3 کیلومتر از محدوده «قره‌تپه» تا حسین‌آباد در حال زیرسازی است.
وی افزود: 6 کیلومتر از جاده بخش یانه‎سر از ابتدای روستای «پرکلا» تا سه‎راه «سمچول» با تلاش همکاران و پیگیری اداره و شهرسازی شهرستان طی روزهای اخیر عملیات بهسازی و آسفالت آن به پایان رسیده است و همچنین حدود 4 کیلومتر از راه دسترسی روستای «متکازین» تا سه‎راه سمچول نیز با همکاری جهاد سازندگی در حال مرمت و  زیرسازی است.
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر اظهار امیدواری کرد که با توجه به اهمیت راه دسترسی و دغدغه مردم این شهرستان در حوزه راه روستایی که در قالب دو پکیچ در حال مطالعات و انجام است، پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.
مهندس ناصحی درباره کلنگ‌زنی پل دسترسی راه روستای «امام‌ده» از توابع بخش مرکزی بهشهر در هفته جاری با مبلغ مصوب 42 میلیون تومان خبر داد و گفت: این پروژه با توجه به فوریت بهره‎برداری، در صورت نبود موانع، در دهه فجر امسال افتتاح می‎شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر درباره آخرین وضعیت پروژه 870 واحدی مسکن مهر این شهرستان گفت: 620 واحد تکمیل شده و 450 خانوار ساکن شده‎اند، 140 خانوار هم در حال انجام مراحل واگذاری هستند.
این مسئول بیان کرد: 204 واحد در مرحله اسکلت و دیوارسازی متوقف شده بود، لذا پیمانکار آن خلع‎ید شده و طی روز آینده پیمانکار دیگری این پروژه را ادامه می‎دهد.
مهندس ناصحی با اشاره به تکمیل مجموعه ۲۵۰ واحدی از واحدهای مسکن مهر در منطقه پیلم کوتی در کنار پروژه‎های 870 واحدی، اظهار داشت: در حال حاضر، ۶۰% این پروژه، بطور کامل انجام شده است.
وی همچنین در خصوص تصفیه خانه‎ی شهرک امام خمینی (پیلم کتی)بهشهر افزود که این پروژه با مشارکت آب و فاضلاب استان در حال مراحل روند اداری برگزاری مناقصه از سوی شرکت آب و فاضلاب قرار دارد
و زمین این پروژه از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی طی صورتجلسه‌ای تحویل شرکت مذکور شده است.
وی درباره پروژه مسکن چیت‎سازی بهشهر نیز گفت: این پروژه 220 واحدی تکمیل شده و محوطه‎سازی آن هم به اتمام رسیده است که آماده بهره برداری در دهه فجر انقلاب است.
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر در پایان با اشاره به بازدید اخیر نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی از بیمارستان 217 تختخوابی امام خمینی(ره) بهشهر، اظهار داشت: در این نشست مقرر شد که حدود 21 میلیارد تومان به تکمیل این پروژه اختصاص یابد و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولین شهرستانی و جدول زمانبندی، انشاالله در سه ماهه دوم سال ۹۶، ساختمان این بیمارستان به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها