دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
گزارش تصویری /
شرکت راد صنعت طبرستان واقع در شهرک صنعتی نکا یکی از شرکت‎های موفق است که در حال حاضر بدون هیچ معوقه‎ای با آورده شخصی توانسته است 30 شغل را بطور مستقیم ایجاد کند و درصدد راه‌اندازی خط تولید جدید باشد.
آشنایی با شرکت «راد صنعت طبرستان» در شهرک صنعتی نکا

به گزارش آوای خزر از نکا، شهرک صنعتی شهید نظری نکا در وسعت 107 هکتار در دو فاز طراحی شده و به گفته رئیس این شهرک صنعتی، در حال حاضر از مجموع 96 واحد استقرار یافته در این مجموعه صنعتی تولیدی، 42 واحد با اشتغالزایی حدود 800 نفر، فعال هستند و 15 واحد دیگر نیز در دست ساخت است.
در هفته گذشته پس از تماس با مدیر یکی از واحدهای تولیدی مستقر در فاز یک شهرک صنعتی، وارد این مجموعه تولیدی شدیم تا از نزدیک با فعالیت‎های آن آشنا شویم.
یکی از شاخصه‎های مدیریتی در این مجتمع تولیدی را باید در اهتمام مدیر برای پرداخت به‌موقع حقوق کارگران و اقساط تسهیلات بانکی دانست بطوریکه تاکنون هیچ معوقه‎ای نداشته و با این پشتوانه مهم، درصدد راه‎اندازی خط تولید جدید است.
آنطور که مدیرعامل شرکت «راد صنعت طبرستان» می‎گوید؛ این واحد از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده و مجموع سرمایه‎گذاری انجام‎شده در آن حدود 1.5 میلیارد بوده که بیش از 1.2 میلیارد تومان از آورده شخصی است و 200 میلیون تومان نیز تسهیلات بوده است.
علی راد به آوای خزر گفت: با راه‌اندازی این شرکت، 30 نفر  در دو شیفت کاری بطور مستقیم مشغول کار هستند( 7 تا 15 و 15 تا 23).
وی با بیان اینکه میزان ظرفیت اسمی شرکت، تولید 2 هزار تن جعبه در سال است، افزود: این ظرفیت بطور کامل انجام می‌شود و از طرفی در نظر داریم که طرح توسعه‎ای شرکت را در آینده‎ای نزدیک داشته باشیم.
این کارآفرین گفت: علاوه بر مشتریان داخل استان، از سایر استان‎ها نیز مشتریانی داریم.
راد از تأمین مواد اولیه شرکت خود گفت و اینکه با ادارات مختلفی قرارداد بسته است و اوراق غیر قابل استفاده آنها را به کارخانه منتقل و در چرخه تولید جعبه قرار می‌دهد.
وی با اشاره به بازرسی مستمر از سوی اداره استاندارد و بهداشت از فعالیت این شرکت، افزود: تاکنون مواردی که مغایر با موازین استاندارد و زیست‎محیطی باشد، در شرکت مشاهده نشده و فعالیت‎ها مورد رضایت استاندارد ، بهداشت و محیط زیست بوده است.
علی راد با بیان اینکه در حال حاضر انواع جعبه شیرینی و پیتزا در شرکت راد صنعت طبرستان تولید می‎شود، اظهار داشت: برای طرح توسعه‎ای در حال خرید دستگاه‌های پیشرفته‎تر و راه‎اندازی خط تولید جدید هستیم.
به گزارش آوای خزر، مجتمع تولید مقوای پلی اتیلن «راد صنعت طبرستان» در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در ضلع جنوبی فاز یک شهرک صنعتی و در کیلومتر 5 جاده نکا – بهشهر قرار دارد.


انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: