دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
نماینده ساری و میاندرود:
نماینده ساری و میاندرود با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی و حضور نیافتن ایشان برای پاسخگویی به نمایندگان گفت: برای هیأت رئیسه مجلس متأسفم، دعوت از وزیر طبق آئین‌نامه مجلس می‎تواند شفاهی هم باشد.

برای هیأت رئیسه مجلس متأسفم/ دعوت از وزیر برای پاسخگویی می‎تواند شفاهی باشد

به گزارش آوای خزر از ساری نماینده ساری و میاندرود با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی و حضور نیافتن ایشان برای پاسخگویی به نمایندگان گفت: برای هیأت رئیسه مجلس متأسفم، دعوت از وزیر طبق آئین‌نامه مجلس می‎تواند شفاهی هم باشد.
محمد دامادی امشب در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‎المللی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه اتفاق خوبی بود و البته انتظار داشتم که جمعیت بیشتری در نمایشگاه حضور داشته باشند.
نماینده ساری و میاندرود درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: 80 نماینده این درخواست را امضا کردند و من نیز امضاکنندگان بودم، واقعا کار سختی نیست که وزیر راه و شهرسازی وقت بگذارد و از جاده‎های کشور بازدید و میدانی وارد شود.
دامادی ادامه داد: برخی وقت‎ها لابی‎های درون مجلس مسیر استیضاح را منحرف می‎کند در حالیکه استیضاح یکی از روندهای معمول مجلس است و دعوت از وزیر برای پاسخگویی می‎تواند شفاهی باشد اما شخص وزیر در مجلس حاضر نشد و این رفتار، در شأن وزیر نبوده و بی‎احترامی به مجلس بوده است.
وی با توجه به لابی‎هایی که در مجلس اتفاق افتاد بیان کرد: قرار شد که یکشنبه هفته جاری جلسه‎ای در کمیسیون عمران تشکیل شود و اگر نمایندگان قانع نشدند، به وزیر برای تعیین وقت حضور در مجلس اعلام کنند.
دامادی تصریح کرد: به هر حال متأسفم برای مصوبه هیأت رئیسه مجلس که گفته است دعوت از وزیر باید کتبی باشد در صورتیکه این دعوت براساس آئین‎نامه مجلس می‎توانست شفاهی باشد!
نماینده ساری و میاندرود با بیان اینکه پول آنچنانی در کشور نداریم، افزود: نباید از دستگاه‎ها انتظار زیادی داشته باشیم، برخی دستگاه‎ها نیز به پیمانکاران بدهی دارند، البته در برخی دستگاه‎ها انحراف وجود دارد و البته برای مقابله با فساد اداری برنامه‎هایی داریم.
وی درباره جاده ساری – تاکام بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در این جاده وجود دارد، هنوز اقدام اساسی برای این مشکل انجام نشده و بایستی تمهیدات درستی انجام بگیرد.
دامادی در پایان درباره اعتبارات جاده فرح‎آباد ساری گفت: با رایزنی‎های انجام شده، ردیف اعتباری این جاده را از دو میلیارد تومان به 120 میلیارد تومان افزایش دادیم.
انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار