دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
سخنگوی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد
سخنگو و مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گفت: اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان اطلاعیه ای صادر شد.

به گزارش آوای خزر از ساری، محمودرضا علیزاده اظهار داشت: آزمون هماهنگ استعدادهای درخشان پایه هفتم در هفته آینده برگزار می شود.

وی اظهار داشت: برای برگزاری این آزمون رعایت نکاتی برای خانواده‎ها و شرکت کنندگان آزمون ضروری است.

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران متن اطلاعیه این آزمون را به شهر ذیل اعلام کرد:

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیای محترم می رساند ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان پایه هفتم و دهم به صورت هماهنگ در کل کشور از روز دوشنبه 25 بهمن سال جاری آغاز و تا روز سه شنبه 3 اسفند ادامه خواهد داشت که از طریق سایت Azmoon.medu.ir صورت می پذیرد.

ثبت نام امسال به صورت اینترنتی و توسط خود دانش آموزان و خانواده ها انجام می پذیرد و مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش هیچ مسئولیتی در ثبت نام دانش آموزان نداشته و تنها وظیفه اطلاع رسانی، راهنمایی و پاسخگویی به سوالات احتمالی را بر عهده خواهند داشت.

همچنین آزمون ورودی پایه هفتم در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 14/ 2/ 96 و آزمون ورودی پایه دهم در ساعت 9 صبح روز جمعه 15/ 2/ 96 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان و خانواده های محترم لازم است برای ثبت نام نکات زیر را مدنظر قرار دهند:

1- پرداخت وجه ثبت نام 165 هزار ریال (165000) است که صرفاً از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام دریافت و داوطلبان گرامی باید جهت پرداخت وجه ثبت نام، از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نموده و رمز دوم پرداخت اینترنتی را به همراه داشته باشند.

2- دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی، از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نام به نشانی Azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

3- بارگذاری فایل عکس داوطلب: جهت ثبت نام، فایل عکس (3 در4) با زمینه سفید، مربوط به سال جاری دانش آموز مورد نیاز است. حجم این فایل نباید از 70 کیلوبایت بیشتر باشد. در صورت استفاده از تصاویر قدیمی یا تصویر فردی غیر از دانش آموز شرکت کننده، ضمن محرومیت از شرکت در آزمون، پیگردهای قانونی اعمال و ثبت نام آنان بلااثر خواهد شد. ضمناً عکس دختران باید با حجاب اسلامی بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.

4- تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه ثبت نام در آزمون: داوطلبان باید ضمن ورود به سامانه اینترنتی ثبت نام، واریز وجه و بارگذاری عکس، تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایند.

5- برای دانش آموزان ورودی دوره دوم داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خردادماه سال تحصیلی 95-94 جزو ضوابط ثبت نام است.

6- برای دانش آموزان ورودی دوره اول کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس و یا یک مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت دوم پایه پنجم سال تحصیلی 95-94 الزامی است.

7- دانش آموزان فعلی مدارس استعدادهای درخشان مازندران برای ورود به دوره دوم متوسطه استعدادهای درخشان نیاز به حضور در آزمون ورودی ندارند.

8- تمامی دانش آموزان شهرستان ها و مناطق استان مازندران حتی از دوردست ترین نقاط می توانند در این آزمون شرکت کنند.

9- انش آموزان برای شرکت در آزمون محدودیت جغرافیایی نداشته و می توانند هر شهری را انتخاب کنند.

10- جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی دانش آموزان و خانواده ها در زمینه ثبت نام و مباحث فنی سایت، اداره امتحانات آموزش و پرورش مازندران با شماره تلفن 33325452 و جهت پاسخگویی به سوالات درباره ظرفیت پذیرش و مسائل اداری ثبت نام، اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش مازندران با شماره تلفن 33314509 آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها