دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری مازندران اعلام کرد
مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری مازندران گفت: متقاضیان بخش گردشگری، صنعت و کشاورزی می‎توانند با ارائه طرح‎های توجیهی خوداشتغالی تا سقف 100 میلیون تومان از تسهیلات این حوزه بهره‎مند شوند که البته تسهیلات مربوط به سال 95 پایان یافته و برای سال آینده قابل اجراست.
به گزارش آوای خزر از ساری، لیلا واثقی صبح امروز در کمیسیون تخصصی گردشگری، نمایشگاهی و سرمایه‎گذاری مازندران که در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: تحقیق و توسعه باید در بخش گردشگری انجام و به نوع نگاه گردشگر در استان توجه شود.

وی با بیان اینکه هنرمند به بازار هویت می‎دهد، افزود: مجموعه‎ای از هنرمندان صنایع دستی در یک مکان مستقر باشند و یک مجموعه همیشگی در آنجا دایر و برای گردشگران نیز شناخته شده باشد.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری مازندران بیان کرد: تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات در بخش گردشگری، صنعت یا کشاورزی با ارائه طرح‎های توجیهی مناسب به متقاضیان پرداخت می‎شود که البته تسهیلات مربوط به سال 95 پایان یافته و برای سال آینده قابل اجراست.

این مسئول تصریح کرد: تسهیلات ارائه شده، خارج از بسته های رونق تولید در بخش های مختلف است.

واثقی گفت: در بخش گردشگری و هتلینگ مشکل فراوانی داریم و مکاتبات زیادی داشتیم تا از بسته رونق تولید استفاده شود اما به نتیجه نرسید و باتوجه به رکود یکی دو ساله، نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

وی اظهار داشت: در بحث بیمارستان توریست‌درمانی نیز قرار شد دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان‎هایی که قابلیت توریست درمانی  را دارند مشخص کند و تعدادی از این مراکز درمانی نیز تاکنون معرفی شده‎اند.

نماینده وزارت خارجه نیز در این زمینه بیان کرد: در بحث توریست‎درمانی ظرفیت‎های خوبی در مازندران داریم و این ظرفیت نیاز به سازماندهی ، برنامه‎ریزی و تسهیلات دارد.

ابراهیم نوروزی گفت: امکان مجوزهای هوایی نیز فراهم شده است و باید از این توانمندی استفاده شود.

به گزارش آوای خزر، در ابتدای جلسه کمیسیون تخصصی گردشگری، نمایشگاهی و سرمایه‎گذاری مازندران اعضای این نشست به بیان پیشنهادات ، راهکارها و موانع پیش رو در حوزه‎های زیرساختی، ارزش افزوده، همکاری بین صنعت و معدن و تجارت با گردشگری، زیباسازی، نظارت، مجوز فعالیت‎های گردشگری و صنعت و سرمایه‎گذاری پرداختند.

انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار