دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا صحبتهایی علیه ایران دارد که در هیچکدام از دوره‌های ریاست جمهوری آمریکا به این صورت نبوده است؛ اصحاب رسانه باید وفاق ملی را ترویج دهند.
اصحاب رسانه وفاق ملی را ترویج دهند

سرهنگ حسینعلی رضایی در حاشیه دومین نمایشگاه مطبوعات مازندران که در ساری برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار آوای خزر با بیان اینکه در حال حاضر تمرکز برنامه سپاه کربلای استان در بحث راهیان نور است، اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب و جنوب غرب کشور آغاز شده و از اول تا بیستم اسفندماه نیز اردوی راهیان نور دانشجویی برگزار می‌شود و در دل این برنامه نیز از 15 اسفند تا 10 فروردین اردوی راهیان نور محلات برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: محل استقرار افرادی که از مازندران به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند در اندیمشک اردوگاه شهید جعفرزاده، هفت تپه و اردوگاه شهید باکری است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی و اینکه سپاه کمک‌کار دولت شده است، گفت: الحمدلله بسیج سازندگی سپاه تسهیلات خوبی را برای هر پروژه‌ای در نظر گرفته است که شامل پرورش مرغ و بلدرچین، گلیم و جاجیم بافی و صنایع دستی است.

رضایی ادامه داد: البته همه طرح‌ها رصد شده است و بررسی کردیم که در چه موضوعی باید فعالیت کنیم تا وام‌های مناسبی در اختیار مردم قرار بگیرد و اشتغال پایداری برای مردم محروم ایجاد شود.

وی اظهار داشت: در بحث آبرسانی نیز در دهه فجر امسال، در چند روستای کوهستانی استان بیش از 17 کیلومتر شبکه آبرسانی آبرسانی انجام شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: بچه‌های بسیجی با اشک شوق و افتخار کار انجام می‌دادند و همانطور که در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند، امروز نیز در سنگر دیگری وارد شدند تا به آبادانی منطقه خود بپردازند و امسال می‌بینیم که ساخت 150 خانه محروم از گلوگاه تا رامسر را با همکاری کمیته امداد مازندران آغاز کردند که بخشی از آنها در دهه فجر افتتاح شده و مابقی در فواصل بعدی تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی مدیون خون شهداست، اظهار داشت: برای حفظ ارزشهای اسلامی و امنیتی که اکنون داریم باید حافظ خون شهدا باشیم و انقلابی عمل کنیم؛ فرد انقلابی باید از مظلوم دفاع کند و این دفاع حد و مرزی نمی‌شناسد، اگر امروز مدافعان حرم در سوریه و عراق به نبرد با تکفیری‌ها رفتند، به این دلیل است که هم از حق مظلوم دفاع شود و هم اینکه راه پیشروی دشمن به خاک کشورمان گرفته شود و دشمن به‌خوبی می‌داند که اکنون با قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران روبرو است که فرزندان آن ترسی از شهادت و نبرد علیه ظلم ندارند.

رضایی ادامه داد: تاکنون از خطه مازندران 36 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب شده است و راه نبرد حق علیه باطل تا زمانی ادامه دارد که پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن برسد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران در پایان با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مطبوعات مازندران گفت: اگر بخواهیم از رسانه مطالبه‌گری کنیم باید در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا صحبتهایی علیه ایران دارد که در هیچکدام از دوره‌های ریاست جمهوری آمریکا به این صورت نبوده است؛ اصحاب رسانه بتوانند وفاق ملی را ترویج دهند، جامعه را به رصد فرمایشات مقام معظم رهبری تشویق کنند زیرا تنها مسیری که می‌تواند ما را به موفقیت برساند از همین راه است.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها