دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۴۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
شهردار ساری:
شهردار ساری گفت: مطالبات این مجموعه بسیار بیشتر از بدهی‌های آن است، وی همچنین از تهیه سند پنج ساله و بیست ساله برای مدیریت شهر ساری خبر داد، عبوری درباره شهر بازی ساری نیز از انتقال این پروژه به بام شهر خبر داد.

مطالبات شهرداری ساری بسیار بیشتر از بدهی‌های آن است/ تهیه سند 5 و 20 ساله برای شهرداری ساری

مهدی عبوری در حاشیه برپایی دومین نمایشگاه مطبوعات مازندران در بازدید از غرفه پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: اتفاقات خوبی در ساری رقم خورده است و بخشی از آن بواسطه اصحاب رسانه و مشاوره‌هایی است که از آنها می‌گیریم و این موضوع، رضایتمندی نسبی خوبی را به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه من مدیر میدانی هستم و پشت میز خود کمتر می‌نشینم، افزود: چشم‌انداز 20 ساله را برای ساری ترسیم کردم، برای رسیدن به نقطه هدف باید کارها بر مسیر ریل‌گذاری شده قرار بگیرد و هر فردی باید از این مسیر بگذرد زیرا نبود این زیرساخت یعنی عدم وجود برنامه برای رسیدن به هدف.

شهردار ساری با اشاره به تهیه سند پنج ساله و 20 ساله برای این شهر گفت: افراد نخبه زحمت این کار را به دوش کشیدند و این مسیر مشخصی برای اقدامات شهرداری با اولویت توسعه شهر بر مبنای گردشگری است.

عبوری درباره تغییر مکان شهر بازی این شهر، اظهار داشت: مکانی که قرار بود در ابتدا برای شهر بازی ساخته شود در جاده فرح‌آباد قرار داشت و به این خاطر که املاک آن در اختیار افراد شخصی بوده، لذا اعتراضاتی را در برداشت و از آنجا که حاضر به سلب آرامش و آسایش مردم نیستیم؛ محل احداث آن را به «بام شهر» تغییر دادیم.

وی ادامه داد: مطالعات مربوطه انجام و کارهای ابنیه آن آغاز شده است، خرید تجهیزات نیز به داخل کشور محدود نشد و لذا زمان برده است اما پیگیر تأمین تجهیزات هستیم.

شهردار ساری با بیان اینکه امروز بخش اعظم بودجه شهرداری ساری از منابع غیر «شهر فروشی» تهیه میشود، گفت: این نشان می‌دهد که کارهای سازنده‌ای را انجام می‌دهیم، البته با ابلاغ شهر جامع جدید اتفاقات خوب دیگری نیز رقم خواهد خورد.

عبوری درباره میزان بدهی‌های شهرداری بدون اعلام رقم آن اظهار داشت: مطالبات شهرداری بسیار بیشتر از بدهی آن است.

وی با اشاره به بازدید خود از غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات مازندران گفت: اتفاقاتی که در استان و شهرها شکل می‌گیرد باید به اطلاع مردم و مسئولین برسد و این اقدامات خوبی است که رسانه‌ها انجام می‌دهند.

شهردار ساری درباره نیروگاه زباله‌سوز ساری اظهار داشت: زباله‌سوز ساری و مدیریت پسماند این نیروگاه از تعهدات دولت است و اخیراً اوراق خوبی را دولت گذاشته که البته 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر اسناد خزانه در اختیار پیمانکاران مربوطه قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم مابقی هزینه‌ای که به عهده دولت است را جذب کنیم.

عبوری در پاسخ به اینکه از سوی برخیها در فضای مجازی عنوان شده که شما دفتر تبلیغات انتخاباتی مشترک با یکی از کاندیداهای شورا گرفتید، (با خنده)گفت: "از این حرف‌ها زیاده و انشاالله به راه راست هدایت بشوند"

انتهای پیام/ 1001
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عقیل رمضانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
1
سلام
پل روگذر میدان خزر این همه خرجش کردن و واسه شهردار به به و چه چه آوردن این بود آخر کارش ، که هرکی از رویش رد میشه ببندنش فحش!!!!!!!!!!! آخه کسی نیست توی این شهرداری که دست انداز روی پل را درست کنه. نمیدونیم والله که این خندقه یادست اندازه یا اینکه اون قضیه انبساط انقباض پله که این جوری درستش کردن . تاسف برای اون مهندس که ناظر طرح بود حتما از اونایی بود که مدرکش آبکی بود وگرنه هیچ پلی توی دنیا اینجوری نبود
بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
1
آقای رمضانی عزیزاحتمالا می خوای بعنوان کاندیدای شورای شهر وارد بشی .داداش زوده واسه تبلیغات.ضمنا نظرات کلان شهری بده نه دست انداز روی پل.
یا حق
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار