دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
عضو شورای شهر ساری:
عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه ایجاد فضای فرهنگی ورزشی بانوان از حقوق آنهاست، گفت: در خیابان «ششصد دستگاه» ساری پارک ویژه بانوان در زمینی به مساحت 10 هکتار ساخته شد و تا ماه‌های آینده افتتاح می‎شود.
پارک بانوان ساری در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود/ واگذاری 1200 هکتار پارک جنگلی سیکوه‌تپه از منابع طبیعی به شهرداری ساری

به گزارش آوای خزر از ساری، محمد حسن محمدی کیادهی امروز در آئین تجلیل از بانوان نیکوکار ساروی که توسط باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری در سالن اهل بیت(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهر ما دارای نیکوکارانی همچون مرحوم داراب و همسرش است اما بهتر است تا زمانی که خیران در قید حیات هستند به جامعه معرفی شده و از آنها قدردانی شود.

وی با اشاره به سهم بزرگ زنان ایران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون نیز بسیاری از زنان جامعه ما در سازمانهای مردمنهاد عضویت دارند و با نگاهی که در حوزه توانمندسازی دارند، به ایجاد کارآفرینی و اشتغال خرد برای زنان سرپرست خانوار و جوانان منجر میشود.

عضو شورای شهر ساری عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه ایجاد فضای فرهنگی تفریحی و ورزشی بانوان از حقوق آنهاست، افزود: در خیابان «ششصد دستگاه» ساری پارک ویژه بانوان در زمینی به مساحت 10 هکتار ساخته شد و تا ماه‌های آینده افتتاح میشود.

محمدی کیادهی با اشاره به فعالیت باشگاه استقلال ساری، گفت: این باشگاه 18 تیم ورزشی را زیر پوشش دارد و با حمایت از آنها، مدال‌های رنگارنگی برای استان و کشورمان به ارمغان آمده است.

وی ادامه داد: البته بیشتر حامیان مالی به سمت ورزش‌هایی می‌روند که برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد اما باشگاه ورزشی استقلال حامی ورزش‌هایی همچون والیبال نشسته بانوان و فوتسال نونهالان است که توجهی چندانی به آنها نشد و در نتیجه با حمایت این باشگاه، در حال حاضر خود را تا لیگ برتری رسانده‌اند.

عضو شورای شهر ساری گفت: واحد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری نیز فعالیتها و حمایتهای خوبی از این حوزهها داشته است و از آغاز فعالیتهای خود تاکنون 3 میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی بیان کرد: بودجه فرهنگی سال آینده شهرداری ساری 21 میلیارد تومان مصوب شده است و تلاش میکنیم تا توزیع آن عادلانه باشد.

محمدی کیادهی در پایان گفت: توسعه 950 هکتاری پارک ملل از پل کابلی ال عبور تنگه‌لته در جنوب شهر ساری و واگذاری 1200 هکتار پارک جنگلی سیکوه‌تپه از منابع طبیعی مازندران به شهرداری ساری ازجمله فعالیتهای شهرداری این شهر است.

انتهای پیام/1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها