دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
استاندار مازندران اعلام کرد
استاندار مازندران اسامی بانک‎های موفق این استان در ارائه بسته‎های رونق تولید به واحدهای اقتصادی در بخش صنعت و کشاورزی و رتبه‎های کشوری آنها را اعلام کرد که براساس این آمار، بانک‎های کشاورزی، ملت و توسعه تعاون حائز رتبه نخست کشوری شدند.
اسامی بانک‎های موفق مازندران در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید/ بانک‎های کشاورزی، ملت و توسعه تعاون حائز رتبه نخست کشوری

به گزارش آوای خزر از ساری، ربیع فلاح امروز در مراسم تجليل از مديران بانكها و اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد مازندران با تقدیر از اقدام جهادي و شايسته بانك‌هاي مازندران در پرداخت تسهيلات به واحدهاي توليدي استان و پیشتازی آنها در پرداخت تسهيلات بسته رونق توليد در كشور اظهار داشت: 445 ميليارد تومان تسهيلات به یک‎هزار و 43 واحد توليدي حوزه صنعت و كشاورزي در مدت 9 ماه پرداخت شده است که 322 واحد توليدي در حوزه صنعت و 721 واحد توليدي در حوزه كشاورزي بوده است.

استاندار مازندران به رشد اقتصادي 7.2 درصدي در 9 ماه امسال نسبت به مشابه سال گذشته، گفت : سهم گروه صنعت در اين رشد اقتصادي 10.5 درصد، سهم گروه كشاورزي 5.7 و سهم گروه خدمات 5.4 درصد و بيانگر آن است كه با پرداخت تسهيلات رونق توليد حركت خوبي در حوزه صنعت اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: مازندران در حوزه طرحهاي صنعتي با پرداخت تسهيلات به 323 واحد توليدي در جايگاه سوم كشور و در حوزه طرح‌هاي كشاورزي با پرداخت تسهيلات به 721 واحد توليدي كشاورزي رتبه نخست را به دست آورده است.

فلاح بار دیگر با تقدیر از مدیران بانکهای مازندران به دلیل ارائه تسهیلات علیرغم محدودیت‎های مالی، اظهار داشت: بانك كشاورزي با پرداخت تسهيلات به 510 واحد توليدي، بانك ملت با پرداخت تسهيلات به 94 واحد توليدي و بانك توسعه تعاون با پرداخت تسهيلات به 22 واحد توليدي رتبه اول كشور را از آن خود کردند.

استاندار مازندران در پایان گفت: بانك صنعت و معدن با پرداخت تسهيلات به 62 واحد توليدي و بانك صادرات با پرداخت تسهيلات به 62 واحد توليدي رتبه دوم كشور، بانك ملي با پرداخت تسهيلات به 139 واحد توليدي رتبه سوم، بانك سپه با پرداخت تسهيلات به 72 واحد توليدي و بانك رفاه با پرداخت تسهيلات به 40 واحد توليدي رتبه چهارم و بانك تجارت با پرداخت تسهيلات به 38 واحد توليدي رتبه پنجم را كشور به دست آوردند.

در پايان مراسم از مديران بانك‌ها و اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار