دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
شاعری:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: تا کی می‌خواهیم با نامه‌نگاری و توصیه کار کنیم؟ این‎ها که روش ایجاد اشتغال و اداره کشور نیست اما اشتباهاتی در گذشته بوده و اکنون نیز وارث آن هستیم! لذا همه فرمانداران باید با همین شرایط پای کار آمده و به حمایت سرمایه‌گذاران بپردازند.
روش ایجاد اشتغال و اداره کشور با نامه‎نگاری و توصیه نیست/ ستاد استقبال از سرمایه‎گذاران در حوزه انتخابیه بهشهر تشکیل شود

به گزارش آوای خزر، علی‌محمد شاعری امروز در آخرین جلسه شورای اداری بهشهر، در بخشی از سخنان خود، این سؤالات را مطرح کرد که چگونه در بخش بهداشت و درمان، دفاعی و بخش کشاورزی سرآمد هستیم و چطور نمی‌توانیم مشکل بیکاری، بانکها و امنیت سرمایهگذاری را حل کنیم؟ مگر از یک عرب که بلحاظ مدنیت و تاریخ از ما عقب‌تر هستند و به فرودگاه میروند و می‌نشینند و دست سرمایهگذار را میگیرند و به کشور امارات، قطر و ... می‌برند و امنیت سرمایهگذار را ایجاد و اشتغال و افزایش ارزش افزوده را ایجاد میکنند، پایینتریم و آیا ما نابلد و ناشی هستیم؟!

وی اظهار داشت: رفع این مشکلات را بلد هستیم اما بایستی با یک حرکت و نگاه جدید به این موضوع وارد شویم، اعتقاد من این است که تا مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی خود را حل نکنیم؛ ممکن است امنیت ما خدشهدار شود و مشارکت مردمی تحت تأثر قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: پایه اصلی هر کشور خوداتکایی است، کشوری که دست او به سوی بیگانه دراز باشد، نمی‌تواند جلوی زیاده‌خواهی را بگیرد، هر فردی که بهدنبال حل مشکلات مردم است در جهت مبارزه با آمریکا و حمایت از نظام اسلامی کار می‌کند.

شاعری بیان کرد: سال آینده همه تلاش خود را در حوزه عمرانی و بهداشتی و درمانی و گردشگری متمرکز می‌کنیم و این موضوعات را سرفصل فعالیت خود قرار می‌دهیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه اظهار داشت: در همه فرمانداری‌های این حوزه انتخابیه باید ستاد ویژه استقبال از سرمایهگذاران خرد، متوسط و بزرگ ایجاد کنیم، بانکها نیز باید از متقاضیان سرمایه‌گذاری حمایت کنند.

وی ادامه داد: تا کی می‌خواهیم با نامه‌نگاری و توصیه کار کنیم؟ اینها که روش ایجاد اشتغال و اداره کشور نیست اما اشتباهاتی در گذشته بوده و اکنون نیز وارث آن هستیم! لذا همه فرمانداران برای برونرفت از مشکلات باید پای کار آمده و به حمایت سرمایه‌گذاران بپردازند، بانکها حرکت کنند و من نیز بهعنوان نماینده مجلس از طریق شورای هماهنگی و شورای برنامه‌ریزی مازندران و از طریق مجلس تلاش می‌کنم که مشکلات را برطرف کنیم.

شاعری بیان کرد: نمی‌توانیم از مشکلات سخن بگوییم و به دنبال مقصر بگردیم، مردم حق دارند مطالبه‌گری کنند اما ما مسئولیم و باید در حوزه اقتصادی بطور ویژه گره‌های کار را باز کنیم، به همین دلیل در سال جدید جلسات منظمی را با شهرک‌ها، مدیران کل حوزه صنعتی و بانکها خواهیم داشت.

وی در پایان اظهار داشت: امسال سال اقتصاد مقاومتی را تمرین کردیم؛ هم دستاوردهای فراوانی داشتیم و هم چالش‌هایی را پیش‌روی داریم، اقتصاد مقاومتی یک‌ساله محقق نمی‌شود و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که نگاه ما باید اقتصاد مقاومتی باشد...

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها