دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
قرارگاه رسانه‎ای لشگر 25 کربلا/ 5
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: یادواره شهدای مدافع حرم که اردیبهشت ماه سال گذشته در خان‎طومان به شهادت رسیدند، از 17 فروردین تا 17 اردیبهشت‌ماه در سراسر مازندران برگزار می‎شود و برنامه استانی نیز به میزبانی ساری در 14 اردیبهشت‎ماه است.
17 فروردین تا 17 اردیبهشت‌ماه از رامسر تا گلوگاه میزبان یادواره شهدای «خان‎طومان» هستند/ برگزاری برنامه استانی به میزبانی ساری در 14 اردیبهشت‌ماه

به  گزارش آوای خزر، سرهنگ حسینعلی رضایی در جمع خبرنگاران قرارگاه رسانه‎ای راهیان نور با تبریک سال 96؛ سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و قدردانی از اصحاب رسانه و گروه‎هایی که به عنوان خادم‎الشهدا مشغول خدمت‎رسانی در جنوب کشور هستند، اظهار داشت: کمیته اطلاع‌رسانی راهیان نور سپاه کربلا تشکیل شده و فعالیتهای آن به عهده روابط عمومی و تبلیغات سپاه است، در همین راستا از 20 اسفندماه 95 گروهی از خبرنگاران به منطقه اعزام و از نزدیک با اردوگاه و یادمان‎های شهدا آشنا شدند.

وی افزود: گروه اطلاع‌رسانی گزارشاتی را تهیه می‌کنند و به سمع و نظر افرادی که به هر طریقی نتوانستند در این مناطق حضور داشته باشند؛ می‎رسانند و جای قدردانی از همه اصحاب رسانه دارد که این فضا را فراهم کردند تا فرهنگ ایثار و شهادت بویژه فداکاری شهدا و ایثارگران مازندران در دوران دفاع مقدس، معرفی شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران گفت: مردم مازندران حضور باشکوهی در راهیان نور داشتند و وقتی از خانواده‎های آنها می‎پرسیدیم که چطور می‎شود شب عیدی را در این مکان بودید؟ می‎گفتند: می‎خواهیم آخر سال را با شهدا به پایان برسانیم و سال جدید را با شهدا آغاز کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه در سالگرد شهدای مدافع حرم مخصوصا شهدای خان‎طومان هستیم، اظهار داشت: از 17 فروردین تا 17 اردیبهشت‌ماه برنامه‎هایی به فراخور روز از گلوگاه تا رامسر به صورت شهرستانی برگزار می‎شود و این یادواره‎ها در 14 اردیبهشت‎ماه به صورت استانی در ساری برگزار می‌شود.

وی به طور ویژه از 5 شهید خادم‌الشهدای مازندران به نام‎های محمد بلباسی، حاج رحیم کابلی، حسن رجایی‌فرد، علیرضا بریری و سید جلال حبیب‌الله پور یاد کرد که وقتی برنامه فعالیت آنها در جنوب کشور در 11 فروردین ماه 95 تمام می‎شود، با دو سه روز تأخیر به سوریه حرکت می‎کنند و نمیدانم با شهدا چه عهدی بسته بودند که حتی پیکرهای آنها نیز برنگشت.

رئیس روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران در پایان با اظهار امیدواری از اینکه بتوانیم منویات مقام معظم رهبری و آنچه را که شهدا از ما خواسته بودند را انجام دهیم؛ از روابط عمومی سپاه کربلا، رسانه‎ها به ویژه صدا و سیمای مازندران که با اکیپ کامل برای مستندسازی از اردوهای راهیان نور به جنوب آمدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها