دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
ستاد خدمات سفر/ 6 فروردین
شهردار کیاسر با بیان اینکه این شهر پیشانی مازندران و شهرستان ساری در جنوب استان است، گفت: اگر کیاسر فضای خوبی نداشته باشد، عیوب آن متوجه همه استان است، وی همچنین از تولید روزانه 4 تن زباله در این شهر در ایام پیک مسافران و گردشگران خبر داد.
شهردار کیاسر: تولید روزانه 4 تن زباله در کیاسر در ایام پیک مسافرت/ کیاسر پیشانی مازندران در بخش جنوبی است/ افزایش قابل توجه داوطلبان انتخابات شوراها در کیاسر

به گزارش آوای خزر از ساری، خلیل انتظاری روز یکشنبه با حضور در ستاد خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر کیاسر در سال 72 تأسیس شده و محل تردد یا نخستین استراحتگاه در مازندران برای مسافرانی از 10 استان کشور ازجمله قم، اصفهان، سمنان و یزد است.

وی افزود: کیاسر در واقع پیشانی و آبروی مرکز مازندران و یک منطقه بکر است و اگر فضای آن خوب نباشد، وجهه خوبی برای استان نیست.

شهردار کیاسر گفت: این شهر متشکل از 100 روستا است که 8 هزار جمعیت ثابت دارد و در پیک حضور گردشگران و مسافران به بیش از 20 هزار نفر می‌رسد.

انتظاری بیان کرد: از محصولات معروف در کیاسر می‌توان به سیب، گوجه و خیار و سایر صیفی جات اشاره کرد.

وی ادامه داد: شرکت سیمان در این منطقه با اشتغالزایی مستقیم 300 نفر و بطور غیرمستقیم با اشتغالزایی هزار نفر یکی از موقعیتهای اقتصادی کیاسر است.

شهردار کیاسر گفت: ایجاد پارک در ورودی شهر، بازارچه سنتی، منطقه تفریحی آب گرم، ایجاد لاین دوچرخه و کالسکه به طول 5 کیلومتر و راه‌اندازی آسیاب قدیمی در این منطقه ازجمله کارهایی است که در حال انجام آن هستیم تا در همین سال 96 به نتیجه برسد.

عضو شورای اداری ساری بیان کرد: ساخت گرمابه با معماری سنتی بصورت «خزینه‎ای» را نیز در دست اقدام داریم.

وی همچنین از اضافه کردن 750 هکتار به بافت شهری کیاسر خبر داد که مشکلی در هویت و چشم‌انداز این منطقه ایجاد نشود و مانعی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باشد.

انتظاری در پاسخ به سوال خبرنگار آوای خزر درباره میزان بودجه شهرداری کیاسر در سالجاری اظهار داشت: هنوز رقم آن را بطور کامل در نظر نگرفتیم اما باتوجه به اینکه سال گذشته این بودجه با 4.5 میلیارد تومان بسته شده بود، برای سالجاری رقمی بالاتر خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری از آوای خزر درباره میانگین تولید زباله در شرایط عادی و پیک مسافر و مشکلات دپوی زباله در این شهر، اظهار داشت: در شرایط عادی تولید زباله در کیاسر کمتر از 2 تن در روز است و در ایام حضور مسافران تا 4 تن در روز می‎رسد، در بحث دپوی زباله نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که بحث مفصلی دارد.

شهردار کیاسر همچنین درباره وضعیت انتخاباتی در این شهر به خبرنگار آوای خزر گفت: در دوره قبل متقاضی برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی با اصرار مردم انجام میشد اما در این دوره، تا ظهر روز یکشنبه بیش از 30 نفر شرکت کردند.

شهردار کیاسر: تولید روزانه 4 تن زباله در کیاسر در ایام پیک مسافرت/ کیاسر پیشانی مازندران در بخش جنوبی است/ افزایش قابل توجه داوطلبان انتخابات شوراها در کیاسر


انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار