دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به امضای 15 سند همکاری جدید با روسیه اظهار داشت: روسها اعلام کردند که بازار را برای صادرات کالاهای ایرانی باز می‎کنند و حتی کالا را از تعرفه 24 تا 27 درصدی به 4 تا 7 درصد رساندند.
امضای 15 سند همکاری جدید با روسیه/ کاهش 20 درصدی تعرفه‎های صادرات کالا به روسیه

به گزارش آوای خزر از نوشهر، محمود واعظی صبح امروز در جلسه شورای اداری مازندران که در این شهرستان برگزار شد، با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق خدمت برای مسئولان و ملت بزرگ ایران، اظهار داشت: با محدودیت‎های منابع مالی مواجه هستیم اما به هر حال هدف‌گذاری و ریل‎گذاری خوبی که برای پیشرفت در مازندران انجام شده است، باید با همکاری و صمیمیت مسئولان، مشکلات حل شود.

وی افزود: مشکلات زیادی وجود دارد، بودجه دولت محدود بود، با حمایت بخش خصوصی باید مشکلات را حل کنیم و سال 96 را سالی بنامیم که به سرعت به سمت رونق اقتصادی برویم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در بخش کشاورزی و صنعتی کارهای خوبی با تدابیر استاندار مازندران انجام شد، انگیزه‎ای در استانداری در بخش کسب و کار ایجاد شده است، بانک‎های عامل مازندران نیز خوب عمل کردند.

واعظی بیان کرد: مسئله رفاه مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و باید رسیدگی بیشتری در این بخش صورت بگیرد، البته باید در کنار آنها به بحث اشتغال جوانان پرداخته شود.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نسخه خوبی برای کشور است و نمی‎خواهیم در این دولت به چنین مسئله‌ای نگاه تبلیغاتی و ابزاری داشته باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به طولانی‌شدن اعطای مجوزها خاطرنشان کرد: اگر کسی متقاضی دریافت مجوز سرمایه‎گذاری  است، باید به سرعت به او مجوز داده شود اما می‎بینیم وقتی این فرد برای دریافت مجوز به بدنه می‎رود، پروسه دریافت مجوز طولانی‎تر می‎شود.

واعظی گفت: اگر می‎خواهیم اقتصاد مقاومتی راه‎اندازی و شکوفا شود تنها به دست مردم و بخش خصوصی عملی می‌شود، در هیچ دولتی ندیدیم که اقتصاد دولتی باشد و آن کشور موفق باشد، لذا نباید راهی را که دیگران رفتند و موفق نبودند را ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: لازمه رسیدن به این موفقیت شاداب کردن و امیدوار ساختن مردم است اما برخی‎ها با منفی‎بافی‌هایی که انجام میدهند مردم را ناامید می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سفر اخیر هیأت دولت به روسیه بیان کرد: با صحبت‎هایی که با روسها داشتیم، آنها را در هیچ زمانی برای همکاری ملی، بین‎اللملی و دو جانبه با ایران تا این حد آماده ندیدم.

واعظی گفت: روسها اعلام کردند که بازار را برای صادرات کالاهای ایرانی باز می‎کنند و حتی کالا را از تعرفه 24 تا 27 درصدی به 4 تا 7 درصد رساندند و در حال رایزنی هستیم که این کالاها را افزایش دهیم، همچنین در این دیدارها 15 سند همکاری امضا شد.

وی در پایان گفت: نظر ما این است که مازندران بخش قابل توجهی از صادرات کالا به روسیه را بتواند به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار