دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
سردار کهنسال:
یکی از سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: کتاب حاج عمران مهمترین سند نقش مازندران و گلستان در دفاع مقدس محسوب می‌شود و خالق این اثر همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس خط‎شکن بودند؛ در حوزه فرهنگ دفاع مقدس نیز خط‎شکنی کردند.
کتاب «حاج عمران» مهمترین سند نقش مازندران و گلستان در دفاع مقدس است/ خط‎شکنی سردار عمرانی در حوزه فرهنگ با خلق کتاب حاج عمران

به گزارش آوای خزر از ساری، سرار کمیل کهنسال صبح امروز در آیین رونمایی از کتاب «حاج عمران» که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد، اظهار داشت: کتاب حاج عمران سند عاشورایی ملت ایران، شمال کشور و مردم استان مازندران و گلستان است.

وی افزود: برای رونمایی از چنین کتاب و گنجینه‎ای آن‎طور که باید اهتمام و توجه لازم و در خور و شأن انجام نشد و از این بابت برای خودم و دوستانم متأسفم.

این فرمانده دفاع مقدس بیان کرد: در دوران دفاع مقدس توفیق شاگردی حاج عمران را داشتم و به این سربازی و پارکابی ایشان افتخار میکنم.

سردار کهنسال گفت: حیف است در مجلس رونمایی از کتابی که بیانگر نقش مردم مازندران در دفاع مقدس و مایه عزت مردم و سند شرف و ایمان و جهاد و شهادت مردم این استان در دفاع مقدس است، حضور قابل توجهی را نمیبینیم.

وی با بیان اینکه با خواندن کتاب حاج عمران، مروری بر صحنههای ایثار و شهادت داشتم، اظهار داشت: سردار عمرانی یکی از دلاور مردان عرصه دفاع مقدس است و به جرأت می‌گویم کتاب ایشان(حاج عمران) مهمترین سند نقش مازندران و گلستان در دفاع مقدس محسوب می‌شود.

این روایتگر دفاع مقدس گفت: سردار عمرانی فرمانده دلاور و خط‌شکن بود و خیلی از خطوط بسیار مستحکم و غیر قابل عبور را شکستند و از آن عبور کردند، ایشان همچنان که در آن صحنهها حماسهها خلق کردند، با این کار نیز، در ثبت خاطرات دفاع مقدس کار را تمام و در این میدان نیز خط‌شکنی کردند و خط بزرگی را در عرصه فرهنگ و حوزه دفاع مقدس شکستند.

سردار کهنسال در پایان گفت: کتاب حاج عمران باید معرفی شود و نسلهای ما بدانند شهدا چه کردند و چه مسیری را برای ادامه راه انقلاب گشودند، و از این بابت جز تواضع و اظهار تکریم و خوشبختی و تشکر از سردار حاج عبدالعلی عمرانی نداریم.

انتهای پیام/ 1001

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
مبين كهنسال افتخار كميل
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار