دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
اختصاصی آوای خزر/ رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران:
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران در جمع فرهنگیان این استان به بیان مسائلی ازجمله مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای عقیم کردن اغلب توطئه‌های دشمن، نهادینه شدن پوپولیسم توسط دولت سابق، نبود متقاضی برای 100 هزار واحد مسکن مهر در کشور و وارد کردن بوئینگ و ایرباس در شرایط تحریم، پرداخته است.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زنگ خطر برای استکبار است/ نهادینه‎شدن پوپولیسم در دولت گذشته/ وارد کردن بوئینگ و ایرباس در شرایط تحریم/ نبود متقاضی در 100 هزار واحد مسکن مهر

به گزارش آوای خزر از ساری، محسن نریمان عصر امروز شنبه دوم اردیبهشت در همایش بزرگ فرهنگیان مازندران که با عنوان تدبیر و امید در آئینه بعثت برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خرسندم که در جمع صمیمی فرهنگیان شریف و ارزشمند این استان هستم و خوشحالم که تقریبا کار انتخاباتی ما به صورت رسمی از این جلسه آغاز شد.

وی افزود: ماده 66 قانون اساسی می‌گوید؛ به محض اینکه اسامی را وزارت کشور اعلام کرد، تبلیغات علنی توسط کاندیداهای ریاست جمهور و ستادهای آنها می‌تواند اجرا شود.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران گفت: این جلسه با بعثت پیامبر اسلام(ص) قرین شد و مهمترین جملهای که در این زمینه با توجه به حضور فرهنگیان به ذهنم میرسد، «انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق» است، زیرا رسالت پیامبر اسلام(ص) انتقال رفتار منطقی و سالم و تکمیل اخلاق مردم به وسیله روشهای تعلیم و تربیت است؛ از این جهت، شغل معلمی مفهوم کار رسالت و پیامبری است.

وی افزود: فرهنگیان جزو جامعهای هستند که اگرچه از نظر مالی دچار مشکل هستند اما به خاطر مناعت طبع خود ثابت کردند که از شریفترین اقشار و اصناف جامعه هستند و همین باعث میشود تا ما رسالت خطیرتری را در مجامعی و مراجعی داشته باشیم که باید از فرهنگیان احقاق حقوق شود.

نریمان گفت: این روزها در روبروی خود آئینه مشارکت بزرگ سیاسی دیگری را در پیش داریم، اتفاقی که اگر درست دقت کنیم می‌تواند روی سرنوشت آحاد مردم اثرگذار باشد، با اتفاقاتی که در دوران قبل افتاد و با عملکردی که در این دوره ایجاد شد، همه این مسائل می‌تواند زمینه تصمیمگیری برای انتخابات 29 اردیبهشت باشد.

وی ادامه داد: به هر تقدیر، یک نگاه بیرونی و بین‌المللی و یک نگاه درونکشوری را برای این موضوع داریم که فردی را در رأس امور قرار بدهیم که درک درستی از اتفاقات کشور داشته باشد و دلش به حال جامعه بسوزد و در کنار آن بتواند تیمی را که ارنج می‌کند، زمینه‌ساز پیشرفت کشور باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران با بیان اینکه برای استکبار این مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور ایران می‌شود، اظهار داشت: آنها میزان مشارکت مردم را می‌سنجند، اگر این مشارکت بالای 70 درصد باشد، برای آنها یک زنگ خطر است.

این مسئول بیان کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اغلب و اکثر توطئه‌ها عقیم میماند یعنی آنهایی که پشت میز نشستهاند تا علیه ایران تحریم‌ها و تهدید و جنگها را انجام دهند؛ دل‌خوش به عدم حضور یا حضور کمرنگ مردم در این ایامالله هستند اما انشالله این بار نیز با حضور حداکثری تلاش می‌کنیم که توطئههای دنیای استکبار را علیه ایران عقیم کنیم.

نریمان اظهار داشت: تلاش داریم در میان این انتخابات دست به انتخاب اصلح بزنیم و طبیعی است که قشر فرهیخته فرهنگیان که اطلاعات دارند و تلاش دارند از راه آگاهی به این انتخاب دست بزنند، از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما نتوانستیم مسائل مهم را به مردم منتقل کنیم، اظهار داشت: شاید این ضعف آقای روحانی بود و یا دولت نتوانست و یا نگذاشتند از طریق رسانه‌ها صریح و روشن مسائل را به افکار عمومی برساند.

وی ادامه داد: در همین مسکن مهر، مظلومیت دولت آقای روحانی مشخص میشود؛ در جاهایی سرمایه‌های ملی به خشت و گل تبدیل شد و اکنون برای آنها متقاضی نداریم؛ در کنار تهران و در پرند حدود 7 هزار واحد فاقد متقاضی هستند و این وضعیت در کشور بیش از 100 هزار واحد است.

نریمان بیان کرد: چرا پروژههای مسکن مهر نیمهتمام است؟ این واحدها با پول بانک و بیت‌المال و وام ساخته شد، اول قرار بود متقاضی در نظر گرفته شود و بعد ساخته شود اما ساختند تا حتماً به آن اقبال نشان داده شود! گفتند: 10 یا 15 میلیون تومان بدهید تا به شما منزل تحویل دهیم، اما تنها در واحدهایی که در پردیس ساختیم؛ برای خدمات جنبی آنها بالای 20 میلیون تومان هزینه شد، در آن دوره مجموعاً 5 تا 6 هزار واحد مسکن مهر تحویل داده شد اما تنها در پردیس، دو برابر این تعداد را تحویل مردم دادهایم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران گفت: در شهر گلبهار در نزدیکی شهر مشهد، 23 هزار واحد مسکن مهر را با امکانات گردشگری، مدرسه، پاسگاه و ... افتتاح کردیم در حالیکه تنها 2 هزار واحد در دولت قبلی آنهم با زیرساختها و امکانات خیلی پایین به مردم تحویل داده شد، در سهند تبریز نیز 70 درصد از واحدهای مسکن مهر در دولت قبلی و 30 درصد در دولت قبل تحویل داده شد.

این مسئول بیان کرد: حتی در دورانی که تحریم وجود نداشت نیز امکان خرید بوئینگ و ایرباس نبود، اما آنهایی که حتی قبول نکردند که یک قطعه از هواپیما را به ایران بدهند، با تدابیر دولت، در همین شرایط تحریم چند فروند بوئینگ و ایرباس به ایران تحویل دادند آنهم به این شرط که پولی نگیرند و ایران بدهی خود را از محل دریافت سود پروازها، پرداخت کند.

نریمان افزود: موشکهای زیادی به ساختار اقتصادی کشور وارد شده و دولت روحانی آنها را آماربرداری کرد، اکنون در شرایطی که حتی رسانهها نیز از اعلام واقعیتها درباره اقدامات دولت سر باز میزنند؛ هر کدام از ما باید یک رسانه باشیم.

وی اظهار داشت: روحانی وضعیت اقتصادی دولت را با دلار 3670 تومان تحویل گرفت و اکنون با دلار 3760 تومان تحویل می‌دهد، موشکهای زیادی به ساختار اقتصادی کشور وارد شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران بیان کرد: حقوق افراد مضطر و مستضعف زیرپوشش بهزیستی 3 برابر شده است و در همین مازندران نیز اکنون ماهانه 700 هزار تومان به افراد دارای شرایط پرداخت میشود.

این مسئول با بیان اینکه در بخش پرداخت یارانه نیز از ابتدا ضعفهایی وجود داشت، بیان کرد: افرادی را میشناسم که 10 تا 12 میلیون تومان حقوق دریافت میکنند اما یارانه هم میگیرند؛ اکنون که یارانه این افراد قطع شود، زبان اعتراض میگشایند؛ در واقع در دوره گذشته این پوپولیسم در کشور نهادینه شد که امروز نیز حتی گفته میشود 300 تا 500 هزار تومان به هر ایرانی یارانه پرداخت میشود! و سوال این است که این پولها را از کجا میدهی برادر؟! بهتر است به وجدان خود مراجعه کنید.

وی درباره صادرات نفت تصریح کرد: وزارت نفت تولیدات خود را به 3 میلیون و 800 هزار بشکه رساند، همه جمع شده بودند که نگذارند میزان تولید و صادرات افزایش پیدا نکند اما وزارت نفت ایران نگذاشت که این اتفاق بیفتد و ابتدا ایران تلاش کرد تا با توجه به منابع مشترکی که با قطر داریم به اندازه آنها نیز صادرات داشته باشیم که این اقدامات در خور تقدیر است و باید تلاش کنیم که در نیمه راه دولت را تنها نگذاریم و کمک کنیم تا به انتها برسد و طرحهای آن به بار بنشیند و این بذرهایی که پاشیده شده است، به گلهای زیبایی تبدیل و تقدیم مردم شود.

نریمان با بیان اینکه علیرغم بسیاری از اقدامات مناسب در دولت یازدهم اما هنوز شرمنده مردم هستیم، گفت: هنوز قانع به این اقدامات نیستیم و امیدواریم در این راه خداوند کمک کند که به گزینشی اصلح برسیم و از این فراز با موفقیت عبور کنیم تا شاهد پیشرفت کامل در دولت تدبیر و امید باشیم.

وی ادامه داد: از چهره‌های مهمی در استان مازندران استفاده می‌کنیم تا زمینه جذب حداکثری فراهم شود، با هم عهد کردیم تا هر کسی که وفادار به روحانی است به میدان بیاید و در این مسیر به جناحبندی‌ها توجه نکنیم و هر کسی که به فکر ملت و از هر جناحی است، انشاالله بتوانند زمینه تداوم و استمرار خدمت این دولت تدبیر و امید را فراهم بیاورند.

نریمان در پایان گفت: هشت سال با آقای روحانی همدوره بودم؛ ایشان یک فرد اصولگرای خردورز و منطقی و باهوش است و به همین دلیل است که در پاسخ یک سردار که میخواهد او را تخریب کند؛ میگوید: "من یک حقوقدانم نه یک سرهنگ".

برای دیدن عکسها در اندازه واقعی کلیک کنید.



انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار