دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
دبیر حزب کارگزاران ساری:
دبیر حزب کارگزاران شهرستان ساری گفت: اگر رفتارهای منوط به حزب بیشتر باشد، میزان پاسخگویی بالاتر می‎رود و در گام بعدی توسعه‎محور بودن حزب است که اهمیت دارد.
توسعه‎محوری و پاسخگویی از شاخصه‌های احزاب است/ انتخاب حزب‎محور نتیجه‎بخش است

به گزارش آوای خزر از ساری، سعید بهاری اردشیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعیت این است که فعالیت‎های احزاب بر روی کاغذ است و در عمل به‎صورت اجرایی احزاب نداریم، در همین ساری نیز احزاب کمترین تأثیرگذاری را در آرای مردم دارند.
وی افزود: اگر رفتار حزبی توسعه یابد، رفتارهای سازمان‎دهی شده و برنامه‎محور توسعه پیدا می‎کند که در نتیجه توسعه جامعه شهری و ملی را در نظر داشته باشیم.
دبیر حزب کارگزاران شهرستان ساری گفت: اگر همین حالا که بنا شده است تا احزاب لیست بدهند و در انتخابات مشارکت کنند؛ میزان برآورد خود ما فکر نمی‌کنم از تأثیرگذاری رفتاری حزبی از یک یا دو درصد بیشتر باشد، یعنی مردم نیز به این نقطه نرسیدند که احزاب نیز می‌توانند مؤثر باشند.
بهاری اردشیری با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار داشت: وقتی رفتارها را برآورد می‎کنیم به افراد می‎رسیم و اگر افراد عقبه‌ای نداشته باشند، دست مردم به جایی بند نیست اما اگر مردم در انتخابات شورای شهر و مجلس در همین شهر خودمان کاندیداهای حزبی را در نظر بگیرند و انتخاب کنند؛ فردا اگر به عنوان نماینده مردم انتخاب شود؛ در صورتی که خطایی داشته باشد مردم می‎دانند که باید به دنبال آن حزب بروند و آن حزب می‎توانند پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: اگر افراد به تنهایی و بدون حزب در انتخابات شرکت کنند و انتخاب شوند، دیگر پشت سر خود را نگاه نمی‎کنند، لذا اگر کمک کنیم تا رفتارهای منوط به حزب بیشتر باشد، میزان پاسخگویی بالاتر می‎رود و در گام بعدی توسعه‎محور بودن حزب است که اهمیت دارد.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی ساری بیان کرد: در فعالیت‎های بر مبنای حزب، مردم تصمیم می‌گیرند که کدام حزب برنامه و رفتارش بر مبنای ساختارهای تعریف شده و برنامه‎محور است؛ اکنون گام نخست هنوز برای ما جا نیفتاده است.
وی ادامه داد: دو سال قبل دوستان پیشنهاد دادند که دبیری حزب کارگزاران سازندگی را بپذیرم اما در آن زمان شرایط مناسب وجود نداشت؛ اکنون اگر بیائیم و فارغ از هر نوع نگاه سیاسی، به رفتار حزبی کمک کنیم؛ در آینده می‌توانیم توسعه شهری و در ادامه نیز توسعه ملی را ببینیم.
بهاری اردشیری گفت: با این نگاه که اگر حزب کارگزاران سازندگی را به عنوان یکی از قدیمی‎ترین احزاب پس از انقلاب بپذیرم و می‎توانم یک نقشی داشته باشم و کمکی کنم که برای آینده ساری مردم در قالب‎های حزبی و نه در قالب افراد تصمیم‎گیری کنند، دبیری حزب را پذیرفتم.
این فعال سیاسی اجتماعی با بیان اینکه اکنون وقتی که احزاب می‎خواهند به نام خود لیست بدهند می‎ترسند و می‎گویند شکست می‎خوریم و اگر شکست بخوریم دیگر جایگاه نداریم، افزود: در حالی که اگر این شجاعت را داشته باشند و احزاب علی رغم اینکه رفتار محدودی داشتند به نام خود لیست تهیه کنند در آینده می‎توانند سطح خود را از مردم بالا بیاوردند و توسعه خوبی را در آینده رقم بزنند.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی ساری گفت: از این جهت من به عنوان یک عضو کوچک شهری، دبیری حزب کارگزاران سازندگی ساری را پذیرفتم تا استارت خوبی داشته باشم.
وی ادامه داد: شاید این تصور باشد که چرا موقع انتخابات این مسئولیت را پذیرفتم؟ برای هر رفتاری یک بهانه‎ای لازم است و این نگاه از سال قبل بوده اما به این شکل علنی نشده است و به سمت آن نرفتم، امسال چند ماهی صحبت آن بود و بالاخره استارت کار را در یک جلسه مطبوعاتی زدیم تا به کمک شما دوستان در آینده موفق بشوم رفتار و فکر حزب‎محور را در شهر خودمان توسعه بدهیم و نتایج آن برای خودمان و مردم مشهود باشد.
بهاری اردشیری در پایان گفت: رسانه‎ها می‎توانند راهنمایی کنند و مراقب باشند و هم اینکه در قدمی که برداشتم به من کمک کنند.
انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار