دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت:
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: معدن گلندرود با سرمايه‌گذاري انجام‎شده با حمایت دولت، قرار است بيش از 30 هزار تن توليد داشته باشد و ركورد توليد را رقم بزند، افزود: البته به دليل كمبود ذغال سنگ در كشور برنامه توسعه معدن گلندرود در دست اجراست و اكتشاف هم تداوم خواهد داشت.
تولید سالانه 30 هزار تن زغالسنگ از معدن گلندرود نور/ توسعه معدن گلندرود در دست اجرا قرار دارد/ تداوم اکتشاف در گلندرود

به گزارش آوای خزر، مهدی کرباسچیان امروز در بازدید از معدن ذغال سنگ گلند رود نور اظهار داشت: این پروژه که چندين سال قبل و در دولت گذشته تعطيل شده بود، با رعايت ضوابط زيست محيطي با سرمايهگذاري دولت تدبير و اميد راهاندازي شده و موجب توليد و اشتغال شده است.

وي با بیان اینکه معدن گلندرود با سرمايه‌گذاري خوبي كه شده است، قرار است بيش از 30 هزار تن توليد داشته باشد و ركورد توليد را رقم بزند، افزود: البته به دليل كمبود ذغال سنگ در كشور برنامه توسعه معدن گلندرود در دست اجراست و اكتشاف هم تداوم خواهد داشت.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت بیان کرد: در آينده نزديك اين منطقه به یک مرکز توليد، اشتغال و توسعه تبديل خواهد شد و نيازهاي كشور به ذغال سنگ نیز بواسطه معدن گلندرود برطرف ميشود.

کرباسچیان گفت: در مازندران و در حوزه معدن چند كار مهم صورت گرفت كه شامل راهاندازي مجدد معدن گلندرود، راهاندازي مجدد معدن گليران، راهاندازي كارخانه ذغالشويي 500 هزار تني سوادكوه و شناسايي معادن جديد و اكتشاف وسيع است.

وی در پایان گفت: در دولت يازدهم در حوزه سازمان توسعه و ايميدرو، حدود 20 هزار شغل ايجاد شده كه 9 هزار مورد آن به صورت مستقيم بوده است و پيش بيني ميشود تا پايان امسال فقط در سازمان ايميدرو 6 هزار شغل جديد ايجاد شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در سفر یکروزه خود به مازندران از معدن گليران بابل نيز بازديد کرد.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها