دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
قرمانده انتظامی مازندران خبر داد:
فرمانده انتظامی استان از کشف 10 میلیارد ریالی کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر " پنج " در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان "محمودآباد" خبر داد.
کشف 10میلیاردی کالای قاچاق و اموال مسروقه در محمودآباد مازندران

به گزارش آوای خزر، سردار "سید محمود میرفیضی" عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح عملیاتی ظفر پنج که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح شهرستان محمودآباد به مرحله اجرا درآمد، از شناسایی و دستگیری 267متهم به سرقت، موادمخدر، اراذل و اوباش ، قاچاقچی کالا و معتادان متجاهر خبر داد .

وی تصریح کرد: در این طرح بیش از 26 کیلو گرم انواع موادمخدر کشف و بیش از 260 دستگاه وسلیه نقلیه متخلف شناسایی و توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به پلمب بیش از 23 واحد صنفی متخلف در طرح ظفر پنج در شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری تعدادی اراذل و اوباش در این طرح خبر داد و افزود: انجام اقدامات ویژه انتظامی و امنیتی در این طرح، موجب توسعه امنیت و افزایش احساس امنیت در شهرستان شده است.

سردار میرفیضی با اشاره به کشف10میلیارد ریالی کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ظفر پنج در شهرستان محمودآباد، افزود: این طرح با توجه به مطالبات مردمی و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح شهرستان های استان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به انتظارات پلیس از مردم، افزود: انتظار ما از مردم این است تا همواره پلیس ما باشند و بر عملکردمان نظارت کنند چرا که معتقدیم هر اندازه نظارت مردم بیشتر شود، موجب ارتقاء عملکرد پلیس می شود.

سردار میرفیضی در بخش دیگری از سخنان خود به اولویت های برنامه پلیس در سال جاری اشاره کرد و افزود: اولویت پلیس برابر ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا و مطالبات مردمی مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با موادمخدر و خرده فروشان، مبارزه با سارقان و کاهش حوادث رانندگی و کشته شدگان این حوادث، کاهش جرایم ، افزایش کشفیات و همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران  در پایان به موفقیت های فرماندهی انتظامی استان نظیر  کسب رتبه دوم در کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی ، قرارگاه جهادی آموزش و ... اشاره کرد.


انتهای پیام/1000


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار