دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری:
نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری گفت: تصمیم گرفتیم که در زمینی به مساحت 7 هزار متر " برج اصناف "را در ساری احداث کنیم ، طرح این برج آماده شده است و اکنون در گیر و دار مجوز هستیم.
برج اصناف در ساری احداث می‌شود/برخورداری 8 هزار  بانوی  فرش باف ساروی از خدمات بیمه ارزان‌قیمت

به گزارش خبرنگار آوای خزر از ساری، سبحان بخشی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصناف و بازار بدون دریافت هیچ امتیازی اقدام به ایجاد اشتغال می کنند به طوریکه در حال حاضر  36 هزار واحد صنفی در مازندران داریم که بدون حمایت و بودجه دولتی  بیش از 36 هزار شغل با اشتغال های جانبی را ایجاد کرده اند.

وی افزود:  امروز  اصناف  همه را با آغوش باز قبول می کند و توانسته شعار مقام معظم رهبری  در حوزه اشتغال را عملیاتی کند  ؛ اصناف در کشور بیش از  200 هزار شغل ایجاد کرده است در عین حال آمار ساری در این بخش 5 هزار شغل است.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ساری ،با بیان اینکه در بخش صنفی و تشکیل صنف محدودیت  داشتیم، افزود: امروز بر اساس یک تصمیم فرا استانی، سقف و حدود صنفی حذف شد که این اقدام به دغدغه ی کل بازار و مسئولین صنفی تبدیل شده است ،  اگر چه این کار مشکل بیکاری را حل می کند اما چون متقاضی و مشتری در بازار بیشتر نمی شود مشکلات دیگری برای بازار خواهد بود.

بخشی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات  شورای شهر وروستا ، گفت: اصناف با 4 میلیون نفر جمعیت در کشور  می طلبد که در آینده از صنف خود نماینده ای در قوه مقننه داشته باشد از سویی حضور یک نفر از اصناف در شورای شهر ساری نیز ضروری است.

وی، با اشاره به اینکه امروز بیش از 30 هزار واحد صنفی در ساری بر این موضوع اتفاق دارند که نماینده ای از خود به شورای شهر روانه کنند، افزود: اصناف ساری فارغ از هر نگاه سیاسی برای برگزاری انتخاباتی پر شور با هم متحد شده است و حماسه می آفریند.

نائب رییس  اول اتاق اصناف مرکز استان مازندران، مبلمان و دکوراسیون شهر را  بازار عنوان کرد و افزود: بازار قلب تپنده شهر است و نقش بازار در جریان ، انقلاب ، 8 سال دفاع مقدس و امروز در همه صحنه ها پر شور و اثرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه خواسته اصناف بر این است که طرح مبارزه با قاچاق کالا نیاز به بازنگری جدی دارد که این موضوع باید با حضور کارشناسان صنفی باشد، گفت: بنا داریم از طریق نمایندگان مجلس بحث قاچاق کالا را بررسی کنیم و در این ارتباط رایزنی‌های انجام شده است البته در ساری با حمایت اتاق و اصناف کمترین آسیب به بازار در بحث مبارزه با قاچاق کالا وارد شده است.

بخشی، در ادامه ابراز کرد: در آستانه  انتخابات شاهد برخی بداخلافی‌های رسانه‌ای هستیم و انتظار است متولیان فرهنگی زمینه‌ای را فراهم کنند تا شاهد رواج بداخلاقی‌های رسانه‌ای در سطح استان نباشیم.

وی افزود: اطلاعات نادرستی که در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد از سویی با رسالت رسانه ای منافات دارد.

نائب رییس اتاق اصناف ساری،  با بیان اینکه اتحادیه هایی که در ساری داریم بیشتر از شهر های دیگر است، گفت: 64 اتحادیه در ساری داریم در عین حال تعدد اتحادیه در مازندران بیشتر از استانهای دیگر است در عین حال فضای همدلی بین روسای اتحادیه ها وجود دارد.

بخشی، با بیان اینکه در طول دو سال که مسئولیت بازرسی بازار را دارم، اصناف در این مدت انضباط مالی داشتند و نوع پیگیری ها بر  اساس مصوبات کمیسیون نظارت بوده است، گفت:  تنها اتاق اصنافی هستیم که در سطح استان و کشور حقوق بازرسان را به موقع پرداخت کردیم، تنها در فرودین ماه به دلیل تعطیلات موجود، تاخیری در پرداخت داریم که این موضوع هم در حال رفع است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مصالح ساختمانی استان مازندران، در بخش دیگری گفت: امروز بنا داریم در زمینی به مساحت 7 هزار متر " برج اصناف "را در ساری احداث کنیم ، طرح این برج آماده شده است و اکنون در گیر و دار مجوز هستیم بنای این برج شامل مجتمع های رفاهی، تفریحی ، اداری ، بانک ها، دارایی ، استراحتگاه و ... خواهد بود.

بخشی ، عنوان کرد: بیمه یکی از فاکتورهای آرامش است و با اقداماتی که انجام شد  در بحث فرش دست بافت امنیت لازم در جامعه ایجاد شد امروز یک هزار کارت قالی بافی  داریم و  8 هزار نفر از زنانی که در کار فرش دستبافت فعالیت دارند از خدمات بیمه ارزان قیمت بهره مند شدند که عمدتا این زنان از قشر آسیب پذیر جامعه هستند.

انتهای پیام/ 1003
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها