دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
نریمان در پاسخ به آوای خزر:
رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در مازندران گفت: هیچ اصلاح‎طلب شناسنامه‎داری در ستادهای اصولگرایان نیست و هر کسی هست جعلی است، ستاد آقای روحانی پذیرش همه وفاداران به اسلام و ایران و نظام را دارد و خط و مرز و جناح نمی‎شناسند.
هیچ اصلاح‎طلب شناسنامه‎داری در ستاد اصولگرایان نیست/ ستاد روحانی جامع جمیع جناح‎ها و احزاب است/حمایت 75 درصد نمایندگان مازندران از دکتر روحانی

به گزارش آوای خزر از ساری، محسن نریمان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به توانمندیهای مازندران به ویژه در جنوب استان اظهار داشت: با مطالعاتی که انجام شده است در همین استان منابع نفت نیز شناسایی شده است و دریا با مواهبی که دارد و کوه، دشت، وضعیت آب و هوایی و بارش مناسب باران در این منطقه زمینه جذب توریست و تولید محصولات استراتژیک بویژه برنج را به وجود آورده است.

وی افزود: مازندران برای ایران منطقه مهمی در همه ابعاد و مورد توجه مسئولان است.

رئیس ستاد روحانی در مازندران گفت: در مشابه سالهای گذشته که دکتر عارف سخنرانی می‎کرد؛ انسجام کمتری بود اما اکنون ساز و کارهای مهمتری را در پیش گرفتیم و در مازندران مقداری جلوتر از سایر استانهای کشور فعال هستیم و روشهایی را که اعمال می کنیم از طریق شورای راهبردی و ستادهای شهرستان دنبال می‎کنیم.

این مسئول بیان کرد: برنامه‌هایی را برای جذب اقشار مختلف، ورزشکاران، کشاورزان و روستائیان داریم تا هم بتوانیم حضور حداکثری که باعث عقیم کردن توطئههای استکبار میشود را انجام بدهیم و هم به هدف خودمان که ادامه مسیر دولت تدبیر و امید است برسیم و آقای روحانی را در نیمه راه تنها نگذاریم.

نریمان گفت: افتخار دولت روحانی این است که تیم مقتدری را با خود همراه کرده است و ازجمله آنها میتوان به آقایان جهانگیری و زنگنه اشاره کرد. آقای جهانگیری از ادبیات «ما این کار را انجام دادیم» استفاده می‎کند و این نشان می‎دهد که آنها با هم بوده و یکپارچه هستند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه عملکردهای عمرانی دولت در مازندران را اقناع‎کننده نمی‎دانیم اما اقداماتی در بخش راه و شهرسازی انجام شده است و میتوان به کمربندی جنوبی در بابل اشاره کرد که بسیار زیباست و اقدامات فنی خوبی در آن انجام گرفته است و در بخش کشاورزی و سلامت نیز رتبه های نخست را داریم.

** به دنبال استاندار بومی و غیربومی نیستیم/ اصل بر شایسته‎سالاری است

رئیس ستاد دولت تدبیر و امید با بیان اینکه به دنبال استاندار بومی یا غیربومی نیستیم، اظهار داشت: اصل بر عرق خدمت رسانی و شایسته‌سالاری است و چندان به بومی و غیربومی توجه نداریم، در مازندران به دلیل اینکه شهرها به هم پیوسته هستند در واقع یک کلانشهر مازندران داریم.

این مسئول ادامه داد: استان ما دیگر تحمل سعی و خطا ندارد، اگر انسجام داشته باشیم شایستگان می‎آیند.

نریمان درباره برجام بیان کرد: امروز با افتخار اعلام میکنیم که در سایه برجام پرچم‌های ایران در دریاهای آرام به اهتزاز درآمده است و آن تحقیری که دولت پیشین با روش‌های خود اعمال می‌کرد به دوران عزت برگشت و توانست همه کشورها را به خط بکند که با ایران رابطه داشته باشند.

نماینده سابق بابل در مجلس شورای اسلامی در تأیید سوال یکی از خبرنگاران درباره ریزش آرای مازندران در بین چند استان کشور در حمایت از دکتر روحانی، اظهار داشت: بسیاری از مطالب حق است اما وقتی مخاطب می‌فهمد که بهازای چه چیزی بوده است، خود تصمیم درست را میگیرد، نتنها در مازندران این ریزش را جبران می کنیم بلکه آرای خود را به مراتب از دوره قبل بیشتر خواهیم داشت.

** حمایت 5 درصد نمایندگان مجلس از دکتر روحانی

وی ادامه داد: 75 درصد نمایندگان مازندران از دکتر روحانی حمایت کردند و آنهایی که حمایت نکردند، نام کاندیدای دیگری را نیز به زبان نیاوردند.

نریمان درباره پروژههای مسکن مهر با انتقاد از سیاستهایی که در دولت گذشته وجود داشته است، اظهار داشت: به عنوان مثال در میارکلا ساری منابع ملی زیادی را معطل کردند، پیلم کوتی بهشهر نیز الان متقاضی ندارد، در کل کشور 117 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی داریم و سؤال این است که چرا بخاطر سیاستهای ورشکسته و بدون مطالعه آمدند کاری را آغاز کردند و الان با همه سختی ها به 96.5 درصد پیشرفت فیزیکی رسیدیم، اکنون یک مقداری مشکل را در پردیس داریم که آن هم از مسائل جنبی است.

** هیچ اصلاحطلب شناسنامهداری در ستاد اصولگرایان نیست

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار آوای خزر مبنی بر تعداد ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستانهای مازندران و فعالیت ستادهایی که از سوی اصولگرایان حامی دولت تدبیر و امید راه اندازی شده است و کیفیت فعالیتهای آنها همچنین برنامه ستاد دکتر روحانی در مازندران برای روزهای پایانی تبلیغات کاندیداها و سفر رئیس جمهور به این استان اظهار داشت: در کل 22 شهرستان مازندران ستادها شکل گرفته است و تعداد آنها دقیقا مشخص نیست ولی ستادها فعال است، مهندس طاهایی که استاندار دوران احمدی نژاد در مازندران بود، به صراحت اعلام کردند که من طرفدار آقای روحانی هستم، یک سری را بسیج کردند و در ستاد اصولگرایان حامی دولت روحانی فعالیت دارند.

وی افزود: در ستادهای مرکزی نیز اصولگرایان هستند، بسیاری به خود ما مراجعه کردند، فقط ستاد روحانی این ظرفیت را دارد که اصلاحطلب، اعتدالگرا و کارگزار و اصولگرا را در خود جای دهد؛ هیچ اصلاحطلب شناسنامهداری در ستادهای اصولگرایان نیست و هر کسی هست جعلی است، ستاد آقای روحانی پذیرش همه وفاداران به اسلام و ایران و نظام را دارد و خط و مرز و جناح نمی‌شناسند و جامع جمیع گرایشها و احزاب است.

** دعوت از سخنرانان برجسته کشوری در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی

نریمان بیان کرد: در روزهای پایانی عناصر برجسته کشور را برای سخنرانی خواهیم داشت، زمان دقیق سفر دکتر روحانی به مازندران مشخص نیست، باید شور انتخاباتی را به خیابانها بیاوریم زیرا پیروزی ستاد آقای روحانی قاطع و قاطعتر میشود، رسانهها نیز اگر واقعگرایانه و مخلصانه مسائل را منتقل کنند مشکلی نداریم.

رئیس ستاد دکتر روحانی در مازندران ادامه داد: آنهایی که میگفتند ما طرفدار رهبری هستیم حضور حداکثری را زیر سؤال بردند، در حالیکه حضور حداکثری عقیمسازی توطئههای جهانی است و مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید دارند.

وی در پایان گفت: حضور حداکثری مزیتی برای ستاد روحانی دارد و آن اینکه پیروزی او را قاطعتر میکند.


انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها