دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
رئیس ستاد اصولگرایان حامی روحانی در مازندران:
رئیس ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در مازندران گفت: هر کدام از کاندیداها روش خاص خود را دارند، و من معتقدم که طریق و راه روحانی کم‌خطرتر است و این راه باید تداوم داشته باشد.
طریق روحانی کم‎خطرتر از سایر کاندیداها است

به گزارش آوای خزر از ساری، سید علی‎اکبر طاهایی عصر امروز در نشست خبری که در جمع اصحاب رسانه مازندران در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: همه کاندیداها سرمایه اجتماعی هستند و تأکید ما بر حضور باشکوه مردم در انتخابات است.

وی افزود: امروز جامعه جهانی دکتر حسن روحانی و هویت اندیشه‎ورزی او را می‎شناسد، همچنین او را به عنوان شیخ دپلمات می شناسد اما جناب رئیسی و قالیباف ممکن است ظرفیتی برای نظام باشند اما در اوضاع پیچیده بین الملل ناشناخته اند.

رئیس ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی گفت: این دولت می‌توانست بهتر از این نیز با گفتمان‌های مخالف خود برخورد کند،البته زبان دکتر روحانی در بعضی جاها لکنت دارد، ما هم نقد داریم؛ می شد بهتر از این خدمت کرد اما در قلمرو واقعیت باید مسائل را رصد کرد.

این مسئول بیان کرد: سهم‎خواهی چیز زشتی است، اصولگرایی که سهم‌خواه باشد، فضولگرا و فضله گراست و اصلاح‎طلب سهم‎خواه نیز افسادطلب است!

وی با تأیید این موضوع که اوضاع کسب و کار در کشور خوب نیست و بیکاری بالاست، اظهار داشت: بنده با چشمان ‌باز این راه را انتخاب کرده‌ام اما نسبت به کسانی که فعالیتی را با سهم‎خواهی انجام می‌دهند احساس خوبی ندارم چون این رفتار مغایر با عقلانیت و انسانیت است.

طاهایی با بیان اینکه از بعضی از گفتمان‌های این دوستان (کاندیداها)انسان دچار تحیر می شود، افزود: نیت همه این ها خیر است اما نیت خیر داشتن همیشه منجر به نتیجه خوب نمی شود. مثل راننده ای است که پایش را بی محابا روی گاز می فشارد و وقتی اعتراض می کنی می گوید می خواهم شما را سریع تر به مقصد برسانم!

وی با اشاره به آقایانی که راجع به افزایش چندبرابری یارانه ها صحبت می کنند، اظهار داشت: گویا آنها برنامه چهارم و پنجم را اصلا ندیده اند. عزیزان کاندیدایی که وعده می دهند باید بدانند که این وعده ها را باید به مجلس پیشنهاد بدهند و دو سوم رأی مجلس را می خواهد. مجلس زور زد شد این، به نظر شما مجلس محترم به این وعده ها رأی می دهد؟! جواب مشخص است، خیر.

رئیس ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی در مازندران بیان کرد: وعده های مطروحه در مناظره باید در چارچوب قانونی باشد؛ یارانه در حیطه اختیارات دولت نیست لذا باید به جای بالا بردن حد انتظارات مردم روش های اجرا را بهبود ببخشیم.

این مسئول گفت: هزینه تامین اجتماعی در بخش درمان بعد از طرح سلامت بیش از دو برابر قبل بود؛ بطوریکه این رقم از ۸ هزار میلیارد تومان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسیده است.

طاهایی درباره ربیع فلاح استاندار مازندران اظهار داشت: ربیع فلاح آدم معمولی نیست حاصل 30 سال پشتوانه مدیریتیش را به مازندران آورد اما به هر حال باید به او کمک می شد.

وی در پایان گفت: انسان ظرفیتی دارد؛ گاهی که زیاد مورد هجمه قرار می گیرد از کوره در می رود اما بنده اعتقاد دارم طریقی که ما را به مقصد می رساند انتخاب دکتر حسن روحانی است، هر کدام از کاندیداها روش خاص خود را دارند، البته برخی طریق‌ها ریسک بیشتری دارد و من معتقدم که طریق و راه روحانی کم‌خطرتر است و این راه باید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 1001
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار