دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
مرضیه عبوری:
کاندیدای پنجمین دوره شورای شهر ساری گفت: فراکسیون شورای زنان استان را ایجاد خواهم کرد تا نیازهای جامعه زنان را محترمانه و نه مطالبه‎محور به عنوان یک اصل و اساس، ترسیم کنیم.
فراکسیون شورای زنان مازندران را ایجاد خواهیم کرد/ اصلاح‎طلبی برای من یک آرمان و روش است

به گزارش آوای خزر از ساری، مرضیه عبوری عصر امروز در جمع خبرنگاران مازندران اظهار داشت: به عنوان یکی از حامیان دولت روحانی با شما عهد می بندم که گام به گام در اجرای منشور حقوق شهروندی که ریاست جمهوری عنوان کردند با هم همراه باشیم و سرفصل جدیدی از یک زندگی سالم را در چهارساله دوم آقای روحانی تجربه کنیم.

وی افزود: بدون ستاد می‎آیم و تا این لحظه نیز بر عهد خودم پایدار بودم.

کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی ساری با بیان اینکه بخش کوچکی از شورا می‎تواند سیاسی باشد و بقیه آن فرهنگی و اجتماعی است، گفت: شورا جایگاهی برای پاسخگویی به مطالبات جامعه است، افراد زیادی هستند که می‎توانند چیزی بگویند اما یکی باید فریاد بزند و صدای او در همه جا بپیچد.

عبوری بیان کرد: اعتقادی به تقسیم کردن بانوان و آقایان در ارائه خدمات ندارم؛ باید در گفتگوهای خود فرهنگ‎سازی کنیم، جامعه زمانی موفق است که از هر دو جنس استفاده کنیم، همه باید اعم از زن و مرد کمک کنیم که اگر فردی قصد خدمت دارد به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: فراکسیون شورای زنان استان را ایجاد خواهم کرد تا نیازهای جامعه زنان را محترمانه و نه مطالبه‎محور به عنوان یک اصل و اساس ترسیم کنیم.

این کاندیدای شورای شهر ساری گفت: معتقدم که به جای ماهی دادن به مردم، به آنها ماهیگیری یاد بدهیم، بهتر است که چند شرکت تعاونی یا یک کارخانه برای جوانان ایجاد کنیم تا اشتغال و حرمت انسانی معنا پیدا کند، من وامدار کسی نیستم و کسی را در انحصار خود نگرفتم، در نهایت سختی و مشکلات، شیرزنانه وارد میدان شدم و ورود من احیای حقوق شهروندی و تداوم سازندگی است.

وی ادامه داد: زمانی که با اقتدار رأی بگیرم در مقام پاسخگویی بر خواهم آمد، من آمدم پرچمدار این فرهنگ‎ها باشم، تا خودمان اراده نکنیم نمی‎توانیم موفق باشیم، بیائید احساس تعهد و مسئولیت کنیم و بی‎تفاوت نسبت به مسائل جامعه نباشیم.

عبوری بیان کرد: در صورت موفقیت، هنر من به عنوان یک عضو شورا این است که برنامه‎ها را اولویت‎بندی کنم، سرمایه‎های شهری را به‎راحتی از دست ندهم.

کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی ساری اظهار داشت: کارنامه عبوری را مثبت ارزیابی می‎کنم و نه به این خاطر که نسبت فامیلی با ایشان دارم، بلکه این موضوع، نظر اکثر شهروندان ساروی است و من نیز به عنوان یک شهروند اعلام می‎کنم.

عبوری با بیان اینکه رأی من در لیست یا غیر لیست «سفید» است، افزود: من یک اصلاح‎طلب هستم و این نگاه برای من یک آرمان و روش است و از اینکه در لیست اصلاح‎طلبان قرار گرفتم، خوشحالم.

وی در پاسخ به سؤال آوای خزر درباره اینکه آیا پیشنهادی درباره خرید و فروش آرا به شما شده است یا خیر، پاسخ داد: زمانی که به عنوان یک خانم مقتدرانه به عرصه انتخابات آمدم کسی جرأت نکرد چنین پیشنهادی بدهد، چون قیمت من آنقدر سنگین بود که چنین اتفاقی نیفتاد!

انتهای پیام/ 1354
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار