دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
مدیرعامل شرکت پست مازندران گفت:
مدیرعامل شرکت پست مازندران گفت: در ماه جاری، پروژه‎هایی با هزینه 120 میلیارد تومان در حوزه پست مازندران افتتاح شد و پروژه‎هایی از جمله ساختمان‎های پست میاندرود، جویبار و نور نیز آغاز بکار شده است.
افتتاح پروژه‎هایی با هزینه 120 میلیارد تومان در حوزه پست مازندران/ آغاز بکار ساختمان‎های پست میاندرود، جویبار و نور

به گزارش آوای خزر، اسماعیل بوداغی بعد از ظهر امروز در افتتاحیه پروژه‎های پست مازندران که با حضور حسین مهری مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد، اظهار داشت: این استان از استان‎های پیش‌رو در زمینه پست است و عملکردهای خوبی در دو سه سال گذشته داشته است.

وی افزود: امروز 9 پروژه در حوزه پست مازندران افتتاح یا آغاز بکار میشود که شامل بیتاک، سیماک و ژئوکد در بخش سیستم‎های یکپارچه تبلیغات انتخابات، مدیریت املاک و کد ملی جغرافیایی بر بستر ژئوکد است.

مدیرعامل پست مازندران گفت: آغاز به‎کار پست قضایی، آب منطقه‎ای، بنیاد مسکن و ...، سامانه یکپارچه ابلاغیه‎ها و اخطاریه‎ها، آغاز به‎کار شبکه ون بر بستر رادیویی، ارتباط تلفنی به بستر شبکه، بهره‎برداری از پروژه‎های ساختمانی ادارات پست رامسر، کلاردشت، بابل و نوشهر همچنین آغاز به‎کار احداث ادارات پست جویبار، نور و میاندرود نیز از دیگر پروژه‎های افتتاحی در مازندران هستند.این پروژه‎ها بیش از 120 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است

این مسئول گفت: آغاز به‎کار شبکه ون بر بستر رادیویی، ارتباط تلفنی به بستر شبکه، بهره‎برداری از پروژه‎های ساختمانی ادارات پست رامسر، آغاز به‎کار پست قضایی، آب منطقه‎ای، بنیاد مسکن و ...، سامانه یکپارچه ابلاغیه‎ها و اخطاریه‎ها، کلاردشت، بابل و نوشهر همچنین آغاز به‎کار احداث ادارات پست جویبار، نور و میاندرود نیز از دیگر پروژه‎های افتتاحی در مازندران هستند که با هزینه 120 میلیارد تومان به بهره‎برداری رسیده‎اند.

وی در پایان اظهار داشت: پست مازندران نیز همسو با پست ملی و پست جهانی در راستای اهداف خود و براساس شعار سال پست هوشمند؛ تکامل، رقابت و تحول امیدوار است که بتواند منشأ پیشرفت و خدمات بهتری به جامعه بهتری باشد.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار