دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
مدیرعامل شرکت ملی پست:
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: امروزه هزینه توزیع محصولات و کالاها در کشور با 350 تا 500 درصد بیشتر از هزینه تولید به دست مصرف کنندگان می‎رسد اما با اجرای طرح پست لجستیک هوشمند، هزینه‌های حمل کالا به 12 درصد کاهش می‌یابد.
کاهش 12 درصد هزینه حمل کالا با اجرای طرح پست هوشمند

به گزارش آوای خزر از ساری، حسین مهری بعد از ظهر امروز در افتتاحیه پروژههای شرکت پست مازندران اظهار داشت: پست جمهوری اسلامی ایران راههای سختی را از پیش رو گذرانده است و در زمانی که میرفت این شرکت واگذار شود و بین 8 تا 9 هزار پرسنل آن بیکار شوند، با برنامهریزی خوب از بحران و شرایط اسفناک بیرون آمدیم.

وی افزود: راه سختی را پیش رو داریم ، در سال 92 پست ورشکسته را به پست سودده در سال 95 رساندیم و اکنون در اوج فعالیت هستیم در همین مازندران نیز در سالجاری 120 میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: این شرکت در سال 92، علاوه بر اینکه معوقاتی در هزینه جاری داشت، بدهیها و زیانهای انباشته و مطالبات همکاران را داشت لذا توانستیم 44 میلیارد تومان قرض کنیم و فقط حقوق و معوقات کارکنان را که بعضا 10 تا 12 سال از آن گذشته بود را پرداخت کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست بیان کرد: پست جمهوری اسلامی ایران از راههای سختی عبور کرده است، اکنون قوانین مترقی و مأموریتهای بسیار گستردهای را دارد، مقرر شد تا براساس برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، سالانه دو هزار دفتر ICT در کشور راه‎اندازی شود.

این مسئول ادامه داد: اجرای طرحهای لجستیک هوشمند پست و تجارت الکترونیکی نیز دو مأمویت مهم شرکت ملی پست در برنامه ششم است با این توضیح که امروزه هزینه توزیع محصولات و کالاها در کشور با 350 تا 500 درصد بیشتر از هزینه تولید به دست مصرف کنندگان میرسد اما با اجرای طرح پست لجستیک هوشمند، هزینه‌های حمل کالا به 12 درصد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه امروز محصولات کشاورزی مازندران ازجمله پرتقال، کیوی و برنج با هزینه‎های بالایی به دست مصرف کننده می‎رسند و از طریق واسطه‎ها صورت می‎پذیرد اما از طریق پست، چنین مسائلی وجود ندارد.

مهری گفت: از خدمات موبایلی عقب افتادیم و خیلی وقت پیش باید آن را آغاز میکردیم، در قدم اول بهزودی «پستمن» را در تهران راهاندازی میکنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه پست وارد بطن جامعه شده است و با مأموریتهای ویژه برگشته است، اظهار داشت: اکنون 46 هزار و 123 نفر در شرکت ملی پست مشغول کار هستند و در برنامه ششم توسعه نیز 2 هزار و 41 میلیارد تومان برنامه سود سرمایه‌گذاری برای پست در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: شعار امسال پست جمهوری اسلامی ایران براساس منویات رهبری در اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، به پست هوشمند، رقابت، تکامل و تحول برنامهریزی اختصاص دارد و در این زمینه تمام توان خود را بکار گرفته‎ایم.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار