دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
رئیس ستاد روحانی در نکا:
رئیس ستاد انتخابات روحانی در نکا با اشاره به اینکه شورای نگهبان 6 نفر را برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید کرد، گفت: پس از آن قرار نیست کسانی که صلاحیت آنها تأیید شده است را عمال اسرائیل و آمریکا بدانیم که می‌خواهند مملکت را به فنا ببرند، از همین نقطه مشخص شد که چه کسانی هر جا قانون به نفعشان است را تفسیر می‌کنند و چه کسانی قاطعانه طرفدار قانون هستند.
انتخابات مشخص کرد که چه کسانی قانون را با نظر خود تفسیر می‎کنند و چه کسانی قانون‎مدار هستند/ اصلاحات التزام عملی به قانون و انقلاب دارد+تصاویر


به گزارش آوای خزر از نکا، دکتر ایوب برزگرنژاد شب گذشته در جشن پیروزی حامیان حسن روحانی که در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد، اظهار داشت: نظامهای سیاسی چپ‌گرا و راست‌گرا در جهان بر مبنای دیدگاه خاص سیاسی و اقتصادی تقسیم‌بندی شدند و همین الگو در ایران به نام چپ و راست مطرح شده است اما آنچه در کشور ما از این چپ و راست بودن انشعاب گرفت و منحرف شد؛ بحث اعتقادات مذهبی ما به عنوان افراد مسلمان بود.

وی افزود: در قرآن اصحاب یمین و اصحاب شمال آمده است؛ اینکه در روز قیامت، کسانی که از دست راست کارنامه می‌گیرند از صالحان هستند و آنهایی که کارنامه خود را از دست چپ میگیرند، گناهکاران هستند و نقطه منفی آغاز مبارزه با جبهه سیاسی از این نقطه مذهبی بوده هر که چپ است، کافر است و هر که راست است مسلمان است، اما این نیست، اعتقاد و مذهب را قاطی با مسائل سیاسی نکنیم، من ثابت میکنم که التزام عملی به انقلاب و جمهوری اسلامی در اصلاحطلبان بیشتر است.

رئیس ستاد روحانی در شهرستان نکا گفت: از امام (ره) پرسیدند اگر کسی از چراغ قرمز رد شود حکم آن چیست؟ فرمود: در جمهوری اسلامی جایز نیست، خلاف قانون جمهوری اسلامی عمل کردن موجب ضمان می‌شود.

وی بیان کرد: قانونگرایی در جمهوری اسلامی یعنی التزام عملی به نظام مقدس که پشتوانه آن شهدا هستند، کسی که میخواهد شعار امام و رهبری و نظام را سر بدهد باید به قانون تمکین کند، آنچه که قانون گفت.

برزگرنژاد با بیان اینکه شورای نگهبان 6 نفر را برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت کرد، اظهار داشت: پس از آن قرار نیست کسانی که صلاحیت آنها تأیید شده است را عمال اسرائیل و آمریکا بدانیم که می‌خواهند مملکت را به فنا ببرند، از همین نقطه مشخص شد که چه کسانی هر جا قانون به نفعشان است را تفسیر می‌کنند و چه کسانی قاطعانه طرفدار قانون هستند، به همین خطر در تمام مراحل زندگیمان قانون را نصبالعین قرار دادیم و به قانون جمهوری اسلامی التزام عملی داریم.

وی بیان کرد: در شهرستان نکا مذهبیون هستند که در طول مدت زندگی خود اعتقاد وافر به اسلام و انقلاب دارند و اگر تبلیغات به سمتی برود که یک عده به دین و آئین آنها ضربه بزنند، در برابرشان گارد میگیرند.

برزگرنژاد گفت: روزی که مسئولیت ستاد روحانی در نکا را گرفتم، با خود گفتم: اگر 10 هزار رأی در این شهر بگیریم، هنر کردم چون دیدم که چگونه به ما نگاه میکردند، به چشم کسی که تیشه گرفته و میخواهند ریشه بزنند! مردم روی دیواری نشسته بودند که یک سمت آن بهشت و سمت دیگر جهنم بود، با مناظره و صحبتها و ارتباطاتی که ایجاد شد، در نهایت 30 هزار نفر در این شهرستان به دکتر حسن روحانی رأی دادند. مطمئن باشید که اگر شرایط اقلیمی، جغرافیایی و قومی و قبیله‌ای مثل بقیه مناطق استان بود، آرا غیر از این بود.

رئیس ستاد روحانی در نکا اظهار داشت: از همه دوستان و افرادی که علیرغم فضای غبارآلود انتخاباتی برای هدف خود مبارزه کردند و بدون هیچ چشمداشتی و حتی با هزینه شخصی در این ستاد تلاش شبانهروزی داشتند تقدیر میکنم، این افتخار نصیب ما شد که در سختترین شرایط کاری کنیم کارستان.

تصاویر مراسم:

برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی کلیک کنید.


انتهای پیام/ 1001

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
زنده باد اصلاحات
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار