دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
دبیر اجرایی همایش «مسیر موفقیت من» خبر داد
دبیر اجرایی همایش مسیر موفقیت من از برگزاری این همایش با موضوع کارآفرینی و کسب و کار خبر داد و گفت: این همایش با حضور 300 فارغ‎التحصیل دانشگاه‎های آزاد و سراسری، فردا به میزبانی ساری برگزار می‎شود.
ساری میزبان همایش ویژه کارآفرینی و کسب و کار با حضور 300 فارغ‎التحصیل دانشگاه‎های آزاد و سراسری

به گزارش آوای خزر از ساری، شعله اندام عصر امروز به مناسبت برگزاری همایش "مسیر موفقیت من" در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و اثرگذاری خلاقیت در کارآفرینی و کسب و کار، اظهار کرد: در این همایش با همکاری بخش های مختلف در روز سه شنبه دوم خرداد ماه سال جاری در ساری با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاههای کشور (آزاد ، سراسری) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش به جز فارغ التحصیلان دانشگاههای استانهای مازندران و تهران کارآفرینان جوانی که تازه شروع به کار کردند نیز حضور دارند .

دبیر اجرایی همایش " مسیر موفقیت من" با بیان اینکه محورهای این همایش شامل راهکارهایی برای راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه و یا سرمایه اندک است، افزود: در این همایش از ظرفیت اساتید و مشاورین برجسته حوزه کسب و کار در قالب سخنران، ارائه کننده پنل علمی - تخصصی و .‌‌.‌. دعوت شده است.

اندام افزود: در بدو ورود، از هر یک از شرکت کنندگان این همایش تست شخصیت‌شناسی گرفته می‌شود و افراد بر حسب جواب تست مشاوره‌های کارآفرینی، نوآوری دریافت میکنند.

وی با اشاره به همکاری مجله خلاقیت، شرکت نیک آتیه‌سازان، بانک صادرات و ... برای برگزاری این همایش گفت : کیا داوود اسفندیاری مشاور و مدرس کسب و کار، علیرضا مزیدی دکترای مدیریت راهبردی کسب و کار، محمد مصطفی‌لو مشاور کسب و کار و کارآفرینی، مهدی رفتاری دکترای مدیریت و رفتار سازمانی و نویسنده و سخنران حوزه تحول فردی و سازمان و کارآفرینی سخنرانان مدعو این همایش هستند.

به گزارش آوای خزر، این همایش فردا ساعت 15 در محل سالن همایش‌های بانک صادرات مرکز مازندران با حضور ۳۰۰ شرکت کننده که طی فراخوانی اعلام آمادگی کردند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 1005

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار