دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
مشاور و مهندس کسب و کار:
مشاور و مهندس کسب و کار گفت: برخی مواقع ‌می خواهیم به زور افراد را وارد پروسه کارآفرینی کنیم در حالی که بسیاری از افراد استعداد و ظرفیت آن را ندارند لذا با این نگاه اتلاف منابع اتفاق می‎افتد.
برخی مواقع می‎خواهیم افراد را به‎زور وارد کارآفرینی کنیم/ در موضوع کارآفرینی

به گزارش خبرنگار آوای خزر از ساری،  کیا داوود اسفندیاری عصر امروز به مناسبت برگزاری همایش " مسیر موفقیت من"  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موجی در کشور  درباره کارآفرینی به راه افتاده است که من نقدهایی نسبت به آن دارم.

وی افزود: اگرچه  ما بر ترویج کارآفرینی توسط همه افراد تأکید کردیم و ایجاد کننده این موج بودیم ولی باید ساز و کار آن  برای افراد تبیین شود.

مشاور و مهندس کسب و کار با بیان اینکه کارآفرینان قهرمانانی همچون کشتی‌گیران هستند بر لزوم نهادینه کردن این اصل در جامعه تاکید کرد.

اسفندیاری با بیان اینکه در موضوع کارآفرینی "از آن ور بام افتادیم" ادامه داد: برخی مواقع ‌می خواهیم به زور افراد را وارد پروسه کارآفرینی کنیم در حالی که بسیاری از افراد استعداد و ظرفیت آن را ندارند لذا با این نگاه اتلاف منابع اتفاق می‎افتد.

وی با تأکید بر توجه به ترغیب مردم به کسب و کار توسعه‌یافته گفت:  در همایش " در مسیر موفقیت من" بنا داریم با ارائه  پنل‌های تخصصی و علمی افراد مزیتها و استعدادهای خود را بشناسند و براساس شخصیت‌ها، علایق و پرسش و پاسخی که صورت می گیرد راه حلی برای مسیر کارآفرینی خود پیدا کنند.

مجری برنامه پایش خاطرنشان کرد: کسی که دارای مجوز کاراکتر خلاقی نیست توانایی راه‌اندازی کسب و کار با الگوی  کارآفرینی را  ندارد.

اسفندیاری ابراز کرد: اگر بخواهیم کسب و کاری راه بیاندازیم این اقدام راه حل‎هایی دارد در این صورت حتی بدون پول و سرمایه اندک هم می‌توان کارآفرینی کرد.

وی با اشاره به ظرفیتهای بالای مازندران در بخشهای کشاورزی،  گردشگری و ... افزود: مسیر موفقیت افراد مسیر تولید انبوه نیست که اگر فرمولی داریم همه به آن موفقیت برسند.
مشاور و مدرس کسب و کار افزود: هر کسی باید خودش به تنهایی الگوی شخصی خود را پیدا کند و تلاش کند که در آن مسیر گام بردارد.

به گفته اسفندیاری، مازندران به لحاظ فرصت کسب و کار جزو ۵ استان کشور است در حالی که در مازندران از ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده و انگیزه ها در سطح بالایی نیست.

انتهای پیام/ 1005
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار