دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در مازندران:
رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در مازندران با اشاره به انتخاب فرماندار اصولگرای آمل، آن را یک قدرناشناسی و حق‌ناشناسی در حق تلاشگران ستادهای انتخاباتی روحانی توصیف کرد و گفت: "این وفا این جفا را نداشت" و این اولین سیلی در کشور بود که پس از انتخابات در مازندران خورد و باید به وسیله بزرگان پاسخ داده شود.
اولین سیلی کشور در دولت روحانی در مازندران خورد/ این وفا، این جفا را نداشت/ مردم به هیچ‎یک از دو جریان اصلاح‎طلب و اصولگرا چک سفید ندادند

به گزارش آوای خزر از بابلسر، حسین روزبهی پنج‎شنبه شب در همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان، به بخشی از خطبه‎های حضرت علی(ع) در نهج‎البلاغه اشاره و اظهار کرد: از نظر ایشان اگر حاکمی را به حکومت رساندید و یا به او بیعت کردید، در خانه ننشینید و یا بر سر غنائم و پُست با هم نجنگید و نگویید کار ما تمام شد.

وی افزود: در کلام حضرت علی(ع) اتحاد و انسجام و به رسمیت شناختن مردم در حضور در صحنه و نظارت نقادانه و منصفانه و عالمانه و مشفقانه وجود دارد و این موضوع باید مد نظر همه احزابی باشد که این رسالت را بر دوش گرفتهاند و در بسیج مردم نقش بسزایی دارند. لذا نظارت یک مفهوم مشخص و شناخته شده در تمام نظام‌های جهانی تضمین کننده سلامت انسانهاست.

رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در مازندران گفت: مردم و رای دهندگان و اصلاح‌طلبان، سنگ تمام را برای حمایت از دکتر روحانی گذاشتند و امروز خواسته‌های آنها تحقق وعده‎ها و برنامههایی است که دکتر روحانی در مناظره ها و مسافرت های خود بیان کردند.

وی با بیان اینکه ما به شخص آقای روحانی رای ندادیم و به عملکرد رای دادیم، تصریح کرد: اصلا رقابت نفسگیر میان دو فرد نبود، میان دو مدل اداره کشور بود؛ اگر بخواهم اصلاح طلبی را معنا کنم یک نوع اداره کشور است اصولگرایی نیز یک نوع اداره کشور است؛ اما ما به مدل اداره اصلاح‎طلبی رأی دادیم و در این رقابت، هم میزان مشارکت مردم در کشور بالا بود و هم میزان رأیی که به روحانی دادند بالا بود.

روزبهی اظهار داشت: از نزدیک شاهد بودیم که بیش از 40 روز روستا به روستا و شهر به شهر همه را بسیج کردیم و در نتیجه رأی استان مازندران به روحانی 63 درصد بود یعنی 6 درصد بالاتر از میانگین کشور.

رئیس شورای راهبردی ستاد روحانی در مازندران بیان کرد: در شهر آمل 65 درصد به جناب دکتر روحانی رأی دادند و هشت درصد بالاتر از میانگین دولت بوده است؛ "این وفا این جفا را نداشت" (اشاره به انتخاب فرماندار اصولگرای آمل)، این حرکت برای تلاشگرانی که هنوز عرق تلاش آنها در صحنه سیاسی خشک نشد و این قدرناشناسی و حق‌ناشناسی، این اولین سیلی بود که در کشور در مازندران خورد و باید به وسیله شما بزرگان پاسخ داده شود. اگر این روند ادامه داشته باشد ما در 4 سال آینده قافله را باخته‎ایم.

وی ادامه داد: 24 میلیون نیروی انسانی در انتخابات به روحانی رأی دادند یا به او تحویل داده شدند، اگر بعد از 4 سال این 24 میلیون نفر براساس تحلیلهای آماری سیاسی با ارزش افزوده 34 میلیون تحویل ملت شد ما بُردیم.

روزبهی با اشاره به 10 میلیون نفری که به روحانی رأی ندادند، گفت: آقای روحانی باید تلاش کند که این 10 میلیون رأی را در 4 سال آینده در کف مردم به دست آورد و اگر این اقدام را انجام بدهد ما بردیم، وگرنه مردم با هیچکس تعارف ندارند نه اصلاحطلبها را میشناسند و نه اصولگراها را، و به هیچیک از این دو جریان نیز چک سفید ندادند و شواهد و قرائن نشان میدهد این مردم پس از 8 سال دولت و قدرت را چرخش میدهند، لذا این 10 میلیون رأی باید در 4 سال آینده توسط دولت روحانی جذب بشود.

انتهای پیام/ 1354

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Hamed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
در حال حاضر که دولت اصلاحات سر کار امده
قرار براین نیست که افراد موثر ومفید با هر گرایشی را حذف و بجای انها حامیان ستاد اصلاحات را بدون در نظر گرفتن لیاقت جایگزین کنیم.
متاسفانه سوابق این نگرش شما و دوستان هم فکرتان در ۴ سال گذشته باعث خسارت های زیادی به مازندران شد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار