دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
يادداشت/
بار دیگر دشمن پليد از اقدام جنايت آميزش در جمهوری اسلامی ایران به هيچ دستاوردي نرسيده است و با انديشه پوچ به نتيجه پوچ رسيده است.
«پوچ» در «پوچ»

آوای خزر – دکتر علیرضا یونسی‎رستمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:
نطفه فعاليت كور ترور از زماني بسته شد كه تحجر و جمود جانشين عقلانيت– مشورت، گفتگو، اخلاق– ايمان– ديانت– احترام و توجه به انسانيت و در يك كلام تفسير نابجا از معيارهاي صحيح ديني شده است.

اين انديشه ناروا بويژه در دوران حكومت امام علي بن ابيطالب(ع) كه در قامت خوارج قد علم كرد و تا زمان حاضر در اشكال و ابعاد مختلف و براساس اقتضائات زمان تجلي مي كند و البته تاريخ در سينه اسرار خود دانسته هاي فراواني از جنايت طرفداران اين معرفت منحوس از خوارج تا گروهك منافقين و تا داعش و ... را ثبت و ضبط كرده است.

در حال حاضر نيز انديشه اي سرشار از تحجّر و ناداني و حماقت و جهالت و بنام دفاع از دين با شمشير برنده اش بر پيكر منور اسلام حقيقي حمله كرده است و بنام داعش، زمينه ساز انديشه اي افراطي و منحط از طريق شعارهايي پوچ و بي مغز بنام طرفداري از اسلام به مسلمان كشي گسترده و به برهم زدن آرامش ، امنيت و آسايش مسلمانان و طرفداران اديان الهي همت گماشته است. ايجاد فتنه در سوريه ، در عراق ، در ليبي و ...... و عمليات تروريستي در تهران از جمله دستاوردهاي شوم اين انديشه منحرف و افراطي است.

جاي بسي تأسف است كه حاكمان نابخرد برخي از دولتهاي مزدور اسلامي نيز با حمايت و تقويت اين گروهك و سوء استفاده از اين ابزار پليد بدنبال اجراي فرامين قدرتهاي سلطه گر جهاني مي باشد.

عمليات داعش در دو نقطه از تهران، حاشيه مرقد حضرت امام (ره) و مجلس شوراي اسلامي و با فاصله كوتاهي از سفر آقاي ترامپ، رئيس جمهور آمريكا به عربستان كه با شركت در رقص زشت شمشير بعد از بازگشت به آمريكا مدعي شد كه صدها ميليارد دلار پول حاصل از سفر به عربستان را به آمريكا آورده است و در همين فاصله به ناگهان بهمراه هم پيمانان خود رابطه خود را با قطر قطع مي كند، اتفاق افتاد، اما به تجاوز و آدم كشي داعش در عراق و سوريه و انجام فعاليتهاي تروريستي در برخي از نقاط جهان چراغ سبز نشان مي دهد.

... به يمن تجاوز مي‌کند، از حكومت بحرين دفاع همه جانبه نظامي، اقتصادي و سياسي بعمل مي آورند. اين نكته در ذهن هر انسان اهل فهم و معرفتي تداعي مي شود كه عربستان و كشورهاي هم پيمانش در راستاي چيدمان پازل آمريكا و در جهت تأمين منافع اين قدرت استكباري در حال فعاليتند زيرا از اين طريق است كه فتنه جنگ و درگيري و خونريزي و ترور و مسلمان كشي در ميان مسلمانان مظلوم شعله ور مي شود و در اين ميدان هولناك طرف برنده آمريكا و حاميان سلطه گرش و طرف بازنده دولت ها و ملتهاي منطقه هستند.

و اما در رابطه با عمليات داعش در تهران چند نكته حائز اهميت است:

1- داعش از سالهاي پيش در آرزوي انجام عمليات در ايران بوده است و البته هر بار با اشرافيت دقيق اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) و مرزبانان غيور و ساير سازمانهاي مرتبط تمامي تيمهاي ترور قبل از هرگونه اقدام منهدم شده اند.

2- گروهك داعش در اقدامي ظالمانه از يك طرف مقر دموكراسي و مردم سالاري را هدف قرار داده اند و از طرفي ديكر به بارگاه مهد ديانت و آزادگي و حريت و خداپرستي حمله ور شدند – از اين اقدام اين نتيجه حاصل ميشود كه اين جريان فكري اساسا با مردم سالاري ديني و ديانت و خداپرستي بيگانه است.

3- انجام عمليات در ايران برايشان به عقده اي بزرگ تبديل شده بود و در برداشتهاي درون سازماني همواره از انجام عمليات مهم در ايران (بدليل روحيه دادن به مزدوران خود ) ياد مي كرده اند و اما عمليات تهران نشان داد كه : الف: در كوتاهترين زمان ممكن عمليات آنان در حاشيه حرم حضرت امام (ره) بوسيله يگانهاي تواناي ذيربط ناكام ماند و همه عوامل عمل كننده تار و مار شده اند. ب : در عمليات مجلس نيز بدون هيچ دستاورد نظامي ، عملياتي – تبليغاتي همه 4 نفر از تيم ترور نيز بعد از محاصره كامل به هلاكت رسيده اند.

ذكر اين نكته ضروري است كه در اين عمليات 17 نفر از شهروندان بيگناه به شهادت رسيده اند و حدود 52 نفر از مردم عزيزمان زخمي شده اند. پ: برابر اظهار مديركل ضد تروريستي وزارت اطلاعات يك تيم كامل گروهك قبل از هر اقدامي منهدم گرديده اند اما آنانكه در حوزه اينگونه عمليات تروريستي داراي تجربه اند به نيكي مي دانستند كه : تيمهايي با اين تعداد نيرو و با اين امكانات نظامي براي انجام عملياتي قابل اعتنا و با اهدافي خاص اعزام گشته اند اما غافل از اينكه ايمان، تعهد، توانايي، سرعت عمل، دقت و قابليت مدافعان هوشيار و نيروهاي عمل كننده جمهوري اسلامي، در كوتاهترين مدت همه اين عوامل مزدور را به سزاي اعمالشان رسانده اند و اين بار نيز دشمن پليد از اين اقدام جنايت آميزش به هيچ دستاوردي نرسيده است و با انديشه پوچ به نتيجه پوچ رسيده است.

... و اينجاست كه فهم اين سياست كه بايد نبرد با دشمن را به درون خاك او برد روشن مي شود. لذا قدر مدافعين خود در دفاع از حرم را بدانيم و به توانايي و تعهد و ايمان راسخ نيروهاي امنيتي ، انتظامي و نظامي خود افتخار كنيم.

انتهای پیام/ 1001

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار