دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد
به مناسبت هفته قوه قضائیه، مدیران و کارکنان دادگستری و دستگاههای تابعه قوه قضاییه در گلستان، گلزار شهدای این شهر را غبارروبی و عطرافشانی کردند.
بیعت مجدد کارکنان دستگاه قضایی گلستان با آرمان های شهدا

به گزارش خبرنگار آوای خزر از گلستان، در نخسیتن روز از هفته قوه قضائیه، دست‌اندرکاران حوزه قضایی این استان با حضور در امامزاده عبدالله گرگان، گلزار شهدای این شهر را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این مراسم با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی در منطقه ای که آتش جنگ و ناامنی در آن شعله ور است مرهون شهدا و از جان گذشتگی آنان است.

حجت الاسلام سید مصطفی حقی افزود : در دو قرن اخیر به بهانههای مختلف بخشهایی از خاک ایران عزیز جدا شد اما در هشت سال دفاع مقدس، جوانان این مرز و بوم جانانه دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک سانتیمتر از این خاک به دست بیگانگان بیفتد.

وی افزود: امروز جوانان ایران اسلامی در عرصه های علمی، بر تارک جهان می درخشند که مرهون انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدا است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان اظهار داشت: اگر امروز با یک اشاره مقام معظم رهبری ، موشک ها در کیلومترها دورتر، تروریستهای تکفیری را که علاوه بر تهدید آرامش و امنیت جهان اسلام ، همه دنیا را تهدید می کنند ، هدف قرار دهند حاصل تلاش های بی دریغ شهدایی همچون تهرانی مقدم هاست .

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ما در عرصه های فرهنگی هم نیاز به شهدا داریم به فرمان " آتش به اختیار " رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آتش به اختیار یعنی در عرصه ی فرهنگی هر کس هر چه در توان دارد برای ارتقای فرهنگ کشور ارائه کند.

حقی با بیان این که بارها رهبر فرزانه انقلاب درباره ناتوی فرهنگی هشدار داده اند گفت : دشمن امروز به این باور رسیده است که نمی تواند با گزینه ی نظامی با ایران مقابله کند به همین سبب باید در عرصه ی فرهنگ هوشیار باشیم و خوب عمل کنیم .

در مراسم امروز معاون سیاسی امنیتی استاندار ، فرماندار گرگان و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند .

انتهای پیام/ 1012

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها