دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
استاندار مازندران:
استاندار مازندران گفت: امنیت یکی از زیرساختهای توسعه استان است و باید توجه خاصی به آن داشته باشیم، همه آنهایی که دل در گروه انقلاب و کشور دارند به توسعه پایدار می‎اندیشند و این راه از طریق امنیت تأمین می‎شود.
توسعه پایدار از طریق امنیت تأمین می‎شود/ خدمات انتظامی و دریابانی مازندران قابل تقدیر است

به گزارش آوای خزر از ساری، ربیع فلاح امروز در همایش طرح تابستانه و ساماندهی سواحل مازندران که در مقر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: باید از تلاشهای شبانه‌روزی نیروی انتظامی و دریابانی و سایر مسئولانی که نظم و امنیت را برای مردم استان به ارمغان می
آورند، تقدیر کنیم.

وی افزود: در شورای تأمین استان به لطف و مرحمت همه دوستان از یک اتحاد و انسجام و همدلی خوبی برخورداریم؛ نیروی انتظامی، اداره‌کل اطلاعات، دریابانی، دادگستری، دادستانی، صدا و سیما، سپاه کربلا و همه عزیزان که به نوعی برای امنیت پیگیری و تلاش میکنند، همکاری خوبی با یکدیگر دارند.

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر و آغاز تعطیلات تابستانی گفت: موقعیت مازندران سبب جلب حضور گردشگران است، هرساله میهمانان زیادی را از سراسر کشور داریم؛ دریابانی و انتظامی با اتحاد خود در دریا و زمین مدیریت مناسبی دارند و به سبب همین تلاشها کاهش 29 درصدی را در تلفات جادهای و کاهش 71.5 درصدی غریق را در دریا داشتیم.

فلاح بیان کرد: امنیت یکی از زیرساختهای توسعه استان است و باید توجه خاصی به آن داشته باشیم، همه آنهایی که دل در گروه انقلاب و کشور دارند به توسعه پایدار میاندیشند و این راه از طریق امنیت تأمین میشود.

رئیس شورای تأمین مازندران ادامه داد: امروز شاهد رزمایش مهمی در سالمسازی دریا و طرح کنترل ترافیک و امنیت در استان هستیم تا شرایط مناسبی را در این مؤلفهها در فصل مسافرتها داشته باشیم.

توسعه پایدار از طریق امنیت تأمین می‎شود/ خدمات انتظامی و دریابانی مازندران قابل تقدیر است

فلاح ادامه داد: البته رزمایش طرح تابستانی و سالمسازی دریا از اوایل خرداد توسط استانداری مازندران و با مدیریت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری شروع شده و بلحاظ اینکه هماهنگی و انسجام بیشتری با نیروی انتظامی و دریابانی داشته باشیم؛ امروز نیز در رزمایش طرح تابستانه و ساماندهی سواحل انتظامی و دریابانی شرکت کردیم.

وی در پایان با اشاره به روز قدس اظهار داشت: روز قدس نماد آزادیخواهی، استقلال‌طلبی و عدالت و حقجویی و مبارزه با استکبار است، از همه مازندرانیها درخواست می‌کنم با حضور حداکثری خود یک بار دیگر به استکبار جهانی و صهیونیست بفهمانند که مردم همیشه در صحنه حضور دارند.

انتهای پیام/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار