دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
مهندس احمدی فرماندار نکا:
فرماندار نکا در مصلی نماز جمعه عنوان کرد: خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم و ولایت‌پذیری الگو وسرمشق بسیار مناسبی برای دولت‌های یازدهم و دوازدهم می باشد.

خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر  الگو وسرمشق بسیار مناسبی برای دولت‌های یازدهم و دوازدهم /هفته دولت ویترین تلاش‌های صادقانه دولت در عمران و آبادانی کشور


به گزارش آوای خزر از نکا، فرماندار نکا ،بمناسبت هفته دولت در جمع نمازگزاران در مصلی نماز جمعه، بیان داشت: در هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره دو اسوه علم وتقوی شهیدان رجایی و باهنر اسوه های اخلاق ، مردم داری و خدمت بی منت و خالصانه به مردم و تبریک به تلاشگرانی که صادقانه و عاشقانه و با همت و بی منت در مسیر خدمت به ملت تلاش می نمایند، خدای سبحان را شاکریم که توفیق خدمت در مسیر عزت به مردم شهید پرور شهرستان نکا را به ما ارزانی داشت.

نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: خدمت به مردم در برابر عظمت و ایثارگری‌های شهدا ناچیز است، خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم و ولایت‌پذیری الگو وسرمشق بسیار مناسبی برای دولت‌های یازدهم و دوازدهم می باشد

این مسول افزود: شهدا برای انسجام انقلاب خون خود را نثار کردند و ما در این مقطع حساس بیشتر از گذشته نیاز به کار و تلاش داریم و باید با شهدا پیمان ببندیم.

مهندس احمدی تصریح کرد: هفته دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.

فرماندار نکا در ادامه گفت: دولت در جمهوری اسلامی در خدمت ملت است و هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی بوده و این از افتخارات انقلاب اسلامی است و بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فرهم سازند.

رئیس شورای تامین شهرستان نکا تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به معنای واقعی به جهان صادر شده و کسی نمی‌تواند با
نشر و گسترش ارزش‌های آن در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمانان مقابله کند.

فرماندار نکا ، هفته دولت ویترین تلاش‌های صادقانه دولت در عمران و آبادانی کشور دانست، و گفت: بهترین فرصت برای تشریح و تبیین اقدامات مهم عمرانی، اقتصادی و فرهنگی دولت خدمتگذار است.

این مسول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: توفیقات نظام، در توفیقات دولت ، به عنوان بخش اصلى اداره‏کننده‏ کشور تجسم پیدا مى‏کند، و دشمنان ایران اسلامی در همه حال در فکر ضربه به امت اسلامی هستند اما با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بیداری مردم با شکست مواجه شده اند.

خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر  الگو وسرمشق بسیار مناسبی برای دولت‌های یازدهم و دوازدهم /هفته دولت ویترین تلاش‌های صادقانه دولت در عمران و آبادانی کشور

مهندس احمدی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خویش قرار داده است و با اجرای سیاست‏ های اقتصاد مقاومتی و رعایت نظم و انضباط اقتصادی توانست در شرایط بحران، کشور را به خوبی اداره نماید، و باعث ثبات اقتصادی و  اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حاصل عملکرد خوب دولت تدبیر و امید است.

فرماندار نکا با اشاره به گفتمان تدبیر و امید، عنوان کرد: گفتمان تدبیر و امید، در سال ۱۳۹۲ با حمایت اکثریت مردم ایران آغاز شده نسبت به افزایش آرامش، امید و نشاط در بین مردم اقدام نمود و از همان بدو شروع خدمت با حمایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حفظ خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای جایگاه ایران را در عرصه بین المللی بهبود بخشید و این موضوع باعث شد دژ تهدید علیه ایران شکسته شود. 
انتهای پیام/1000
     
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار