دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
معاون هماهنگی دانشگاه امام حسین(ع) در یادواره شهدای منطقه راه‌آهن نکا:
معاون هماهنگی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: پیام غدیر پیام حکومت صالحان بر زمین، پیام مبارزه با دشمن و پیام پشتیبانی از ولایت فقیه است. قبول داشتن ولایت فقیه به‌تنهایی هنر نیست، شناختن ولایت فقیه هنر است.
پیام غدیر پشتیبانی از ولایت فقیه است/ قبول داشتن ولایت فقیه هنر نیست؛ شناختن ولایت فقیه هنر است

به گزارش آوای خزر از نکا، سردار رضا مازندرانی دوشنبه شب در یادواره 11 شهید منطقه راه آهن نکا با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: آیه آیه قرآن، آیه‌ی ولایت و عدالت است. پیام غدیر نیز پیام حکومت اسلامی و پیام حکومت ولایت فقیه است.

وی افزود: هر فردی که پیام غدیر را نگیرد، بویی از اسلام نبرده است. ممکن است عده‌ای بگویند ما که ولایت فقیه را قبول داریم و چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟ واقعیت این است که ولایت فقیه را هموطنان اقلیت دینی ما هم قبول دارند چون قانون اساسی ما است. قبول داشتن ولایت فقیه به‌تنهایی هنر نیست، شناختن ولایت فقیه هنر است و این که بدانید او از ما چه می‌خواهد، هنر است.

معاون هماهنگی دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه امروز ولایت فقیه پرچمدار مبارزه با ظلم در جهان است، خاطرنشان کرد: امروز هر کسی که غرب را به عنوان الگو قبول دارد، مخالف ولایت فقیه است.

مازندرانی با اعلام اینکه پیرو ولی فقیه بودن یعنی روحیه شجاعت و ایستادگی و نترس بودن در مقابل دشمن، اظهار داشت: کاری که شهدای ما و مردم ما در مقابل آمریکا و همه دشمنان ایران انجام دادند در پاسخ به حمایت از ولی فقیه بود.

وی بیان کرد: پیام غدیر، پیام پیروزی صالحان بر مستکبران است. ما تنها نیستیم، اینجا کشور شیعی و وابسته به امام زمان(عج) و تنها کشور شیعی دنیا است، مگر می‌شود حمایت امام زمان(عج) و ولی فقیه از این کشور برداشته شود.

معاون هماهنگی دانشگاه امام حسین(ع) ادامه داد: مردم ما، عاشق و تحت حمایت امام زمان خود هستند. مگر نه اینکه امام زمان(عج) فرموده‌اند:«من ذکر شما را از یاد نخواهم برد».

این مسئول با بیان اینکه اگر خداوند اجازه صحبت به شهدا را می داد آنها میگفتند که ادامه راه ما پیروی از ولایت فقیه است، گفت: متن وصیت نامه اکثر شهدا گواه این موضوع است که آنها همگان را به پیروی از ولایت فقیه هدایت می‌کردند.

مازندرانی بیان کرد: پیام غدیر پیام ولایت فقیه، پیام حکومت صالحان بر زمین، پیام مبارزه با دشمن و پیام پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی افزود: وقتی رهبری می‌فرماید «آتش به اختیار»، یعنی داخل هر سنگری که هستی باید با دشمن مبارزه کنی. در جنگ نرم هم باید تشخیص بدهی که چه کسی و با چه وسیله‌ای میخواهد با نظام و ولایت فقیه بجنگد.

معاون هماهنگی دانشگاه امام حسین(ع) در پایان گفت: زندگی در آن است که بمیرید ولی شجاع و مقتدر باشید و مرگ در آن است که سرافکنده و تحت سلطه دشمن، زنده باشید.

انتهای پیام/ 1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها