دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
فرمانده انتظامی استان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان:
فرمانده انتظامی استان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد،گفت: تحقق امنیت پایدار با مشارکت دستگاه های اجرایی ،قضائی و امنیتی امکان پذیر است.
تحقق امنیت مستلزم مشارکت دستگاه های اجرایی،قضائی، امنیتی و مردمی 

به گزارش آوای خزراز ساری،، در دومین روز از هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با حضور استاندار استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و سایر مسئولان لشکری و کشوری در ستاد انتظامی استان برگزار شد .

سردار"سید محمود میرفیضی" در این مراسم با گرامی داشت هفته ناجا، تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وبیان خیر مقدم با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی از اجرای 130 برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی در طول هفته ناجا خبر داد .

سردارمیرفیضی با شرح شعار هفته نیروی انتظامی«پلیس برای امنیت و امنیت برای همه»، گفت: این شعار بر اساس پشتوانه هایی با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری در حوزه های ماموریتی  و شرایط محیطی و مکانی به عنوان چراغ راه نیروی انتظامی در طول سال تعیین شده است .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نیروی انتظامی،گفت: قدرت، توانایی و اقتدار پلیس، آبرو و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

سردار میرفیضی تصریح کرد: برابر تاکید مقام عظمای ولایت مبنی بر این که پلیس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد ،  پلیس امروز در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی است و در دراز مدت در تراز تمدن اسلامی خواهد بود .

میرفیضی،نیروی انتظامی را اصلی‌ترین نهاد متولی امنیت در جامعه برشمرد و افزود: امنیت به عنوان یکی از نعمت های مجهول الهی اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای یک کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران در رابطه با امنیت برای همه، در شعار سال نیروی انتظامی گفت: امنیت برای همه آحاد مردم بدون در نظر گرفتن همه سلایق و قومیت‌های نژادی و دینی است و تنها کسانی باید احساس ترس کنند که درصدد آسیب و یا از بین بردن امنیت مردم هستند.

وی با بیان اینکه امنیت هم هدف و هم وسیله است، افزود: امنیت یک پیش‌نیاز برای نیازهای اساسی کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است و رفتن به سمت رفاه هدف غایی است، از این رو امنیت باید مردمی شود چراکه افزایش مشارکت مردمی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جرایم و ناهنجاری‌ها اثرگذار خواهد بود.

میرفیضی، اولویت‌های نیروی انتظامی را در سه حوزه مطالبات مقام معظم رهبری، مطالبات مردمی و ماموریت‌های تعریف شده ناجا برشمرد و از جمله مطالبات مردمی به ایجاد فضای امن برای زندگی، بهره‌مندی از خدمات اداری و انتظامی مناسب و پاکسازی چهره اجتماعی جامعه از ناهنجاری‌ها عنوان کرد .

میرفیضی، ارتقا ارائه خدمات انتظامی از نظر کمی و کیفی، ایجاد طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی و افزایش قابلیت‌های فنی پلیس بویژه در عرصه فضای مجازی، ملموس‌سازی حضور پلیس در جامعه و آسان‌سازی دسترسی مردم به نیروی انتظامی را از مهمترین اولویت های فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد و تحقق این مولفه ها را مستلزم همکاری همه دستگاهی های نظارتی، قضائی ، اجرایی و امنیتی با نیروی انتظامی بشمرد.

میرفیضی با بیان اینکه پلیس در شرایط امروز به سمت پلیس فراهوشمند در حال حرکت است، افزود: در مسیر تحقق این امر، به مدد پشتیبانی مردم با هرگونه اعمالی که موجب خدشه دار شدن امنیت آحاد جامعه شود، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران از جمله اقدامات 6 ماه سال 96 را انجام خدمات امدادی و انتظامی ، افزایش خدمات انتظامی به مردم ، افزایش کشفیات مواد مخدر، طرح‌های تعطیلات نوروز، تابستان و دهه اول محرم و امنیت انتخابات اشاره کرد و افزود: با تلاش های صورنت گرفته در رابطه با انتخابات کوچکترین موضوع ضد امنیتی نداشته‌ایم.

میرفیضی با بیان اینکه نیروی انتطامی مازندران در مهارت ورزی و آموزش رتبه دوم کشوری، در کارنامه یگانی رتبه سوم کشوری، در کارنامه کاهش فساد رتبه سوم کشوری و در اشراف فرماندهی رتبه سوم کشوری را در سطح کشورکسب کرد، از حمایت نماینده مقام معطم رهبری، روحانیت و ائمه جماعات در سطح استان، کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، مردم استان و همکاران قدردانی کرد.

وی در خاتمه با بیان این که افتخار ما این است که باب شهادت همچنان در نیروی انتظامی باز است، گفت:خدمت در نیروی انتظامی ،پاسداری از این مرزو بوم مایه افتخار کارکنان نیروی انتظامی و بالاترین افتخار خدمت به بهتریم مردمان در سرزمین علویان است .

انتهای پیام/1000

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها