دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
استاندار مازندران:
استاندار مازندران در مراسم صبحگاه مشنرک نیروهای مسلح استان گفت: نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های الهی و انسانی و ایجادگر امنیت در جامعه است .
نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های الهی و انسانی و ایجادگر امنیت در جامعه است


 

به گزارش آوای خزر از ساری،"ربیع فلاح جلودار" با حضور در مراسم صبحگاه یگان های نظامی و انتظامی استان که به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی استان برگزارشد،با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامی داشت یاد و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عرصه امنیت با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی ،گفت: امنیت مهمترین اولویت امروز جامعه است و نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های الهی و انسانی و ایجادگر نظم و امنیت در کشور و استان است.

استاندار مازندران با اشاره به نقش مشارکت و حضور مردم در تمامی عرصه‌ها، هوشیاری و مشارکت مردم را در عرصه پیشگیری از جرایم اثرگذار دانست .

استاندار مازندران، نیروی انتظامی را پاسدار ارزش‌های الهی و انسانی و ایجادگر نظم و امنیت در کشور و استان دانست و گفت: امنیت امروز را مدیون این عزیزان و تعامل و هماهنگی نیروی انتظامی با دیگر دستگاه‌های امنیتی استانی و کشوری است.

وی با اشاره به اینکه امنیت یکی از زیرساخت‌های اساسی هر کشور است، افزود: امروز در همسایگی ما، در منطقه‌ای قرار داریم  که با توجه به دسیسه‌های استکبار جهانی دچار جنگ و خونریزی است، اما ما در ایران اسلامی در جزیره امنی قرار داریم و این امر باید ادامه یابد.

فلاح، معرفی اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی به جامعه را یکی از وظایف نیروی انتظامی برشمرد و گفت: مردم باید اقتدار نیروی انتظامی را لمس کرد که این امر خود ایجادگر احساس امنیت است.

وی با بیان اینکه مردم در هر دوره‌ای اعم از جنگ، بازسازی مناطق جنگ‌زده، انتخابات و هر زمان دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند، بر اثرگذاری حضور مردم تأکید کرد و افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی پیشگیری از جرم است که این امر نیز با تعامل با مردم بوجود می‌آید و با هوشیاری مردم بسیاری از کارهای قابل انجام است.

استاندار مازندران حضور فعال نیروی انتظامی درمیدان عمل و اجرای سیاست‌های کلی نظام، بویژه توصیه‌های مقام رهبری را موجب عزت و اقتدار نظام دانست و در این زمینه بر همکاری همه با نیروی انتظامی تأکید کرد.

وی مدیریت نیروی انتظامی را مدیریتی صرفاً سنتی ندانسته و افزود: با توجه به پیشرفت علم و فناوری و ارتباطات در سطح کشور و با توجه به پیچیدگی‌های جرایم در سطح استان، نیروی انتظامی باید عالمانه و با آگاهی و دانش مدیریت شود که خوشبختانه نیروی انتظامی ما حرکت‌های خوبی انجام داده است .

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار