دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در همایش همیاران پلیس:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان در همایش همیاران پلیس از ساماندهی بیش از 40 هزار نفر برای سرویس مدارس در سطح استان خبر داد.
ساماندهی بیش از 40 هزار نفر برای سرویس مدارس در سطح استان

 

به گزارش آوای خزر از ساری، سرهنگ مهدی باقری در گردهمایی همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک که صبح امروز با حضور مسئولان انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان همراه بود، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تعامل و همکاری دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش با پلیس در برقراری نظم و ارتقاء فرهنگ و انضباط بخشی ترافیکی قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: امروز تمام شرایط و پیشرفت علمی در سطح جامعه را مدیون معلمانی هستیم که در طول عمر خود با تلاش و زحمات بی شائبه افرادی را پرورش داده اند که در تولید علم نقش آفرین بوده اند.

رئیس پلیس راهور مازندران، خاطر نشان کرد: در شش ماهه امسال شاهد کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم که این نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات راهور و ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه است.

سرهنگ باقری اظهار داشت : امسال بیش از 40 هزار نفر برای سرویس مدارس در سطح استان ساماندهی شدند.

سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این گردهمایی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است و هر زمان قانون در جامعه کم رنگ شود و حاکم نباشد بی نظمی،رفاه، آسایش و آرامش از جامعه می رود.

وی افزود: هر جامعه ای برای سالم ماندن نیاز به فرهنگ سازی دارد و این پتانسیل و ظرفیت در آموزش و پرورش وجود دارد که با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت کند.

در ادامه این مراسم به همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک منتخب و برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
کلا این رانندگان سرویس مدارس
باید قبل از اغاز تحصیلی مراحل ازمایش اعتیاد سلامت و روان و خیلی از چیزهای دیگه طی کنند بعد اسامی رانندگان سالم در سامانه ثبت شود.
اگر در طول مدرسه در مسیر راه اتفاقاتی از جانب راننده سر بزند دانش اموزان محترم و خانواده انها به مدرسه و اموزش پرورش شهرستان خودشان مراجعه کنند تا با فرد خاطی برخورد شود.
سال های گذشته بعضی از رانندگان مدارس دخترانه اقا بودند گزارش هایی از وضعیت بد رانندگان ، سو استفاده از دانش اموزان دختر مقطع ابتدایی یکی از شهرهای شرق مازندران به گوش ما رسیده.
مدیران مدارس و مشاورانی ک در مدارس مشغول فعالیت هستند باید همان روز اول مدرسه در نماز خانه مدرسه یه صحبتی با دانش اموزهایی ک از سرویس مدرسه استفاده میکنند توصیه های لازم رو به انها یاداوری کنند.تا بعد ها خدای نکرده اتفاق بدی برایشان افتاده چگونه از خود دفاع و گزارش را در یک برگ کاغذ یا حضوری با مدیر مدرسه و والدین خود را در جریان بذارند.

بهتر است پدران و مادران عزیز سعی کنند سرویس خصوصی برای فرزند خود نگیرید.اگر میخواهید برای دخترتان سرویس مدرسه بگیرید سعی کنید راننده خانم باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار