دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
فرمانده انتظامی استان مازندران در همایش پلیس،امنیت و اصناف
فرمانده انتظامی استان مازندران در همایش پلیس،امنیت و اصناف، گفت: اصناف و بازاریان نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی بر عهده دارند .
نقش بی بدیل اصناف در امنیت اجتماعی

 

به گزارشآوای خزر،همایش پلیس،امنیت و اصناف با حضور فرمانده انتظامی استان،مدیر کل صنعت،معدن وتجارت، روسای اتحادیه ها و اعضای هیئت مدیره اتحادیه های اتاق اصناف در ساری برگزار شد.

سردار "سید محمود میرفیضی"در این همایش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای اصناف، گفت:هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای برقراری تعامل با اقشار مختلف اجتماعی، مجریان امنیت و افراد تاثر گذار جامعه .

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به این که بازاریان از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون نقش انکار ناپذیری در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و تامین نظم و امنیت جامعه بر عهده داشتند،گفت:در عصر حاضر نیز اصناف نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی بر عهده دارند .

میرفیضی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی "پلیس برای امنیت،امنیت برای همه" تصریح کرد: این شعار برگرفته از نگاه مقام معظم رهبری و با در نظر گرفتن شرایط زمانی به عنوان یک پشتوانه راهبردی برای یک سال تعریف شده است .

وی خاطرنشان کرد: امنیت همانند اکسیژن یک نیاز اساسی برای انسان هاست و برای ایجاد آن تمامی اقشار اجتماعی باید با پلیس مشارکت داشته باشند .

میرفیضی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که نیروی انتظامی مایه آبروی نظام است،اظهار داشت: مقام معظم رهبری یک نگاه حاکمیتی به کار پلیس دارد .

سردار میرفیضی درادامه،اظهار داشت: 140 هزار واحد صنفی در سطح استان مازندران در حال فعالیت هستند که این واحدها می توانند در تامین امنیت استان نقش ارزنده ای در همکاری با نیروی انتظامی داشته باشند .

فرمانده انتظامی استان امنیت را یک پیش نیاز برای همه فعالیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: رفتن به سمت رفاه هدف غایی است، از این رو امنیت باید مردمی شود چراکه افزایش مشارکت مردمی در ایجاد امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی، جرایم و ناهنجاری‌ها اثرگذار خواهد بود.

فرمانده انتظامی اسان مازندران با اشاره به این که پلیس همواره به دنبال جلب اعتماد مردم است، تصریح کرد: وجود امنیت در جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و تلاش های ارزنده نیروهای نظامی و انتظامی است .

وی مردم را سرمایه اجتماعی پلیس برشمرد و گفت: پلیس در ویترینی شیشه ای قرار گرفته است که مردم می توانند بر آن نظارت داشته باشند و در کنار آن نیز پلیس به دنبال ارتقاء سرمایه های اجتماعی خود است .

سردار میرفیضی همچنین اظهار داشت:بازار باید توسط خود اقشار بازار اداره شود و نیروی انتظامی هم در این راستا و برای این که بازار در شان جامعه اسلامی باشد با اصناف همکاری لازم را خواهد داشت .

میرفیضی اذعان داشت: تعامل خوبی بین نیروی انتظامی و اصناف در سطح استان وجود دارد ولی نباید به همین قدر بسنده کرد بلکه باید به دنبال ارتقاء این تعاملات باشیم .

فرمانده انتظامی استان د خاتمه از تجمیع خطوط 110 در استان خبر داد و گفت:پلیس نزدیکترین همسایه به اصناف و مردم است و با تجمیع خطوط 110 پلیس این امکان را پیدا کرده که بتواند در سریعترین زمان ممکن در صحنه حضور داشته باشد .

انتهای پیام/1000

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار