دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:
مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: گازرسانی به 366 روستای بخش کوهستانی مازندران را در دستور کار داریم که تا پایان سال 96 به بهره‎برداری می‎رسند و تا پایان سال 97 نیز تمامی روستاهای بالای 20 خانوار مازندران گازدار می‎شوند.
366 روستای کوهستانی مازندران تا پایان سال 96 گازدار می‌شوند/گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال 97

به گزارش آوای خزر از ساری، محمداسماعیل ابراهیم‌‍زاده امروز در افتتاحیه عملیات گازرسانی به 6 روستای کوهستانی بهشهر و نکا اظهار داشت: تا پایان سال 97 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار گازدار می‌شوند، 366 روستا در دستور کار سالجاری قرار دارد و 325 میلیارد تومان بودجه عمرانی برای تأمین شده است که از این تعداد، در سالجاری تاکنون 100 روستای مازندران گازدار شدند.

وی افزود: علیرغم تمامی محدودیت‌هایی که داشتیم و باید ورق‌های فولادی را از خارج وارد می‌کردیم و لوله‌های گاز را از خوزستان به مازندران می‎آوردیم؛ اما شبانه‌روزی تلاش کردیم و به نتیجه رسیدیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران بیان کرد: برای گازرسانی به 6 روستای مناطق کوهستانی بهشهر و نکا، یک ایستگاه 120 هزار مترمکعبی گاز را نصب کردیم، 3.5 میلیارد تومان تنها برای این سیستم هزینه شده است.

این مسئول گفت: کار بزرگی اتفاق افتاد، انشاالله تا پایان سال 97، 150 روستای شرق مازندران شامل 78 روستای نکا و بقیه نیز از بهشهر و گلوگاه با صرف 220 میلیارد تومان اعتبار از نعمت گاز برخوردار شوند.

ابراهیم‌زاده اظهار داشت: 24 پیمانکار با دو اکیپ از نکا تا گلوگاه در حال فعالیت هستند، مواد اولیه برای گازرسانی ازجمله لوله پلی اتیلن از خارج وارد می‌شود.

وی در پایان گفت: مردم باید مسائل ایمنی را رعایت کنند و توجه داتشه باشند که ابتدا نظام مهندسی لوله‌کشی منازل را بررسی می‌کند و پس از آن خانوارها باید از طریق دفاتر پیشخوان دولت مشترک شوند و آنوقت در مدت 48 ساعت بعد برای آنها کنتور گاز نصب می‎شود.

انتهای پیام/ 1354

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها