دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
استاندار مازندران در نشست احزاب و گروه هاي سياسي استان؛
استاندار مازندران در نشست احزاب و گروه هاي سياسي گفت: اعتدال گرايي، راه پيشرفت و بلوغ سياسي، نيازمند تحمل عقيده مخالف است.
اعتدال گرايي، راه پيشرفت و توسعه است / شايسته سالاري، مبناي انتصابات است / مكلف به خدمت بي منت به مردم هستيم 

یه گزارش آوای خزر، استاندار مازندران در نشست احزاب و گروه هاي سياسي استان، گفت: اعتدال گرايي، راه پيشرفت و بلوغ سياسي، نيازمند تحمل عقيده مخالف است.
 مهندس محمد اسلامي، در اين نشست اعتدال گرايي را راه پيشرفت دانست و با اشاره به اين كه كسي با تند روي و افراط بجايي نمي رسد، گفت: بلوغ سياسي، نيازمند تحمل عقيده مخالف است.

وي، با اشاره به اين كه احزاب بايد با استاندار و مديران در قالب هاي مختلف گفتگو و تعامل كنند، افزود: رشد و بلوغ سياسي، نماد توسعه سياسي است و ضريب تحمل بايد بالا برود و مواضع مشترك تقويت شود.

استاندار با اشاره به اين كه خط مشي دولت تدبير و اميد، خط مشي اعتدال است، تصريح كرد: مفهوم اين اعتقاد اين است كه در چارچوب نظام و ضوابط همه كساني كه داراي ظرفيت و توانمندي هستند بايد بكارگيري شوند.

اسلامي با تاكيد بر اين كه در نظام جمهوري اسلامي همه ما مكلف به خدمت بي منت هستيم و در مورد تغيير وضعيت معيشت مردم وظيفه داريم، گفت: شايسته سالاري مبناي بنده در انتصابات است و به گرايش سياسي كاري ندارم.

وي با بيان اين كه خدا را شاكرم كه در سرزمين علويان خدمت مي كنم و مازندران را استاني سرشار از ظرفيت هاي انساني و طبيعي والا مي بينم، گفت: اهداف و سياست هاي جاري و توسعه اي كشور در قانون بدرستي نوشته و تبيين شده ليكن بايد در سايه تعامل و همفكري، روش ها و راهبردهاي تحقق اين سياست ها را نيز بدرستي تدوين و دنبال كنيم.

استاندار با اشاره به اين كه براي تسهيل فضاي كسب و كار بايد بر اساس اقتضائات و توانمندي هاي استان برنامه ريزي شود، افزود: بايد ببينيم توليد استان چه موانعي داشته كه مازاد آن نتوانسته بدرستي به بازارهاي فروش عرضه شود.

اسلامي با بيان اين كه حلقه هاي مفقوده كسب و كار در مازندران بايد شناسايي و رفع شود، تصريح كرد: با برند سازي بايد زمينه شهرت جهاني محصولات و عرضه توليدات استان در بازارهاي جهاني فراهم گردد.

مقام عالي دولت در مازندران با اشاره به اين كه گرايش سياسي در اولويت قرار ندارد و مهم، فكر ، نگاه و بينش صحيح است، خاطر نشان ساخت: فكر همگرا، كاركرد هم افزا و رويكرد واحد زمينه ساز پيشبرد امور، توسعه بخش هاي مختلف و گره گشايي در امور است.

اسلامي با بيان اين كه اتاق هاي فرمان هاي متعدد، مازندران را عقب نگه داشته است، گفت: گرايش هاي محلي و منطقه اي، توسعه استان را به تاخير انداخته است و براي اعتلاي مازندران، نيازمند نگاه يكپارچه به منافع استان هستيم.

نماينده عالي دولت در مازندران، با بيان اين كه در آغاز كار چند ماموريت مهم را در دستور كار قرار داديم، عنوان نمود: به فرمانداران تكليف كرديم تفكيك زباله از مبدا و پاكسازي جنگل، سواحل و عرصه هاي مختلف استان را به جد دنبال كنند.

استاندار توجه به روستاها، تقويت اشتغال و توليد مولد و ارتقا معيشت و اقتصاد روستاييان به منظور تثبيت جمعيت روستايي را از برنامه هاي مهم استان برشمرد و گفت: بوم گردي در استان بايد تقويت شود و دولت نيز براي اشتغال روستايي، اعتبار و براي بوم گردي طرح هايي قائل شده است.

وي با اشاره به اين كه محروميت هايي در استان هست و بايد اميد در دل مردم ايجاد شود، ابراز كرد: مازندران ذخاير و نيروي انساني بي نظيري دارد و مي تواند به درجات عالي در حوزه هاي مختلف توسعه اي دست يابد.

اسلامي با بيان اين كه در جهت عرضه محصولات استان به بازارهاي فروش با استانداران و سفرا تعامل داريم و در حال پيگيري امور هستيم، خاطر نشان ساخت: بايد شركت هاي بازرگاني ايجاد و تقويت شود و محصولات ذخيره سازي و بدرستي نگهداري و بتدريج وارد بازار گردد.

استاندار مازندران، تاكيد كرد: اصلاح نظام و سلامت اداري و ارتقا سيستم اداري و رسيدگي به امور مردم و تسهيل فضاي كسب و كار در سايه تلاش ميسر مي شود.

عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار نيز با بيان اين كه در مازندران 40 نمايندگي حزب و تشكل به ثبت رسيده كه در حال فعاليت هستند، ابراز نمود: از اين تعداد 19 حزب با دريافت مجوز لازم اقدام به راه اندازي 54 دفتر فرعي در شهرستان ها نموده اند.

وي گفت: مازندران در شمار چند استان كشور است كه اقدام به افتتاح خانه احزاب نموده و انتخابات خانه احزاب استان را برگزار نموده است.
در آغاز اين جلسه سوادكوهي، رييس خانه احزاب استان و محسن صفر پور، ماه سلطان كاشي، محمد علي مينايي فر، مهدي احمدي فولادي، زين العابدين نوكنده، تورج نائيج پور، نصرالله دريا بيگي، دوستدار و فراز مند بعنوان نمايندگان احزاب و تشكل هاي مختلف استان به ارايه ديدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار