دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
از سوی نماینده شرق مازندران درخواست شد
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از شهردار جدید نکا خواست تا نسبت به زیباسازی شهر، حل و فصل مشکل پسماند، ایجاد فضای سبز، تبدیل منطقه جنگلی و آب معدنی قرمرض به یک گردشگاه مناسب اهتمام داشته باشد.
4 ماموریت مهم برای شهردار جدید نکا؛ زیباسازی شهر، حل مشکل پسماند، ایجاد فضای سبز، تبدیل منطقه جنگلی قرمرض به تفریحگاه مناسب

به گزارش آوای خزر از نکا، علی محمد شاعری ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید نکا و تجلیل از شهردار سابق این شهر اظهار داشت: باید کارها را با برنامه به پیش ببریم و مسائل و مشکلات مدیربتی را به سطح جامعه نکشانیم زیرا برای حل مشکلات مردم آمدیم نه برای اینکه مشکل ایجاد کنیم.

وی افزود: قدم نخست برای ایجاد فرصتها و حل مشکلات را بر می دارم اما شهرداران، فرمانداران و مدیران سه شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه باید پیگیر باشند و قدمهای بعدی را بردارند. 

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: پنج زیرگذر را برای این سه شهرستان در دست اجرا داریم که تا پایان امسال به پایان می رسد و پنج زیرگذر دیگر نیز در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شاعری با تاکید بر اینکه مدیران باید به وظایف خود عمل کنند، به موضوع آزاد شدن واردات برنج و اعلام این خبر از تلویزیون اشاره و تصریح کرد: از وزیر کشور می پرسیم که چرا چنین دستوری صادر شده؟ او اعلام می کند که دولت فشار آورد! اما سوال این است که پس تکلیف مدیریت وزیر چه می شود و او چرا نتوانست دولت را قانع کند؟

وی از شهردار جدید نکا خواست تا نسبت به زیباسازی شهر، حل و فصل مشکل پسماند، ایجاد فضای سبز، تبدیل منطقه جنگلی و آب معدنی قرمرض به یک گردشگاه مناسب و توجه به ورودیهای شهر اهتمام داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان با اشاره به واگذاری چند نقطه بکر با قابلیت گردشگری در شهرستانهای بهشهر، نکا و گلوگاه به شهرداریهای تابعه بیان کرد: اما با این وجود، هنوز در 10 هکتار از جنگل قرمرض نکا، 17 هکتار از اراضی ضلع جنوبی شهرداری بهشهر، 17 هکتار در توسکاچشمه گلوگاه و 50 هکتار از اراضی جنگلی مهربانرود رستمکلا، تاکنون اقدامی انجام نشده و البته در این بین، شهردار رستمکلا 200 اصله درخت شمشاد را در این منطقه قطع کرد که مجبور شد زیر فشار افکار عمومی از طریق رسانه ها عذرخواهی کند.

انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار