دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت:
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیس باید از 4 دهه روابط ناپایدار و غیرمطمئن با جمهوری اسلامی درس بگیرد اما هنوز درک صحیحی از انقلاب اسلامی نداشته است از این رو باید در نحوه روابط و ایجاد تعامل سازنده و صادقانه با جمهوری اسلامی بازنگری کند.

انگلیس باید از 4 دهه روابط نامطمئن با ایران درس بگیرد/ مطالبات ایران از انگلیس پیگیری شود

به گزارش آوای خزر، محمدجواد جمالی نوبندگانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به کشورمان گفت: قطعا در جریان این سفر مسئولان کشورمان به اجرای واقعی برجام و تعهدات انگلستان در این زمینه تأکید خواهند کرد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مورد مهم دیگر که باید در این سفر به وزیر خارجه انگلیس به عنوان نماینده این کشور تأکید شود بحث عدم دخالت در امور داخلی ایران به خصوص به بهانه های حقوق بشری و این قبیل مسائل است.

وی ادامه داد: لازم است انگلستان فشار کافی به آمریکا به عنوان نزدیکترین متحد اروپایی این کشور،‌وارد کند چرا که برجام معاهده ای چند جانبه و بین المللی بوده و یک جانبه نیست همچنین انگلیس باید برای شرکت های انگلیسی و بانک ها شرایطی ایجاد کند که ارتباطات اقتصادی، تجاری و بانکی لازم ایجاد شده و موانع بانکی رفع شود.

جمالی نوبندگانی در ادامه یادآور شد: انگلیس نباید در بحث های دفاهی ما به خصوص مسائل موشکی دخالت کند چرا که برجام ارتباطی به این مسائل ندارد از این رو از انگلیس خواهیم خواست که در این موضوع با آمریکا هم نوایی نکند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به نکات مهم دیگری که باید در این سفر با وزیر خارجه انگلیس مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، اظهار داشت: بحث طلب های جمهوری اسلامی از انگلیس نیز بحث دیگری است که باید پیگیری شود چنانچه این کشور برای کشتار یمن سلاح به عربستان می فروشد و پارلمان این کشور نیز نسبت به آن معترض است اما حق قانون جمهوری اسلامی را بعد از 40 سال نمی دهد لذا باید در این قضیه به صورت جدی وارد مذاکره شد.

وی اضافه کرد: انگلیس باید از 4 دهه روابط ناپایدار و غیرمطمئن با جمهوری اسلامی درس بگیرد اما هنوز درک صحیحی از انقلاب اسلامی نداشته است از این رو باید در نحوه روابط و ایجاد تعامل سازنده و صادقانه با جمهوری اسلامی بازنگری کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران با تفاهم دوطرف و تمایل بیشتر انگلیس صورت گرفته، خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که حتما باید جمهوری اسلامی در سفر جانسون به ایران مطرح کند بحث فلسطین و حمایت از قدس به عنوان پایتخت ابدی این کشور است و ایران به عنوان قدرت منطقه ای، راه حل هایی برای حل مشکلات دارد از این رو کشورهای دیگر برای حل مسائل منطقه مذاکره با ایران را ضروری می بینند.

انتهای پیام/ 1354


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار